لایک جنجالی ستاره جوان منچستریونایتد علیه تن‌هاگ

لایک جنجالی ستاره جوان منچستریونایتد علیه تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - آماد دیالو خطر خشم اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد را به جان خرید چرا که پستی در مورد شرایطش در شیاطین سرخ را "لایک" زد که البته خیلی سریع، لایک خود را حذف کرد!

به گزارش فوتبالی، این  وینگر در پیروزی یونایتد مقابل نیوپورت کالتی با نتیجه چهار بر دو در مرحله چهارم جام حذفی روی نیمکت نشست و بازی نکرد.  تن هاگ ترجیح داد که از اوماری فورسون جوان در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی استفاده کند و او را به دیالو ترجیح داد. 

دیالو پس از ریکاوری از مصدومیت پیش فصل خود فقط یک بازی در این فصل در یونایتد داشته است. او در شب شکست یونایتد مقابل ناتینگام فارست با نتیجه دو بر یک به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. این بازیکن 21 ساله در سال 2020 از آتالانتا به یونایتد ملحق شد اما نتوانسته جایگاهی برای خود در ترکیب شیاطین سرخ پیدا کند. دیالو فصل گذشته را قرضی در ساندرلند در لیگ دسته دوی انگلیس سپری کرده بود. 

دیالو فصل گذشته عنوان بازیکن محبوب هواداران در لیگ دسته دوی انگلیس و بهترین بازیکن جوان ساندرلند را کسب کرد که با 14 گل در 42 بازی خوش درخشیده بود. 

در پایان بازی شب گذشته یونایتد، دیالو پیامی را در شبکه اجتماعی اکس لایک زد که در آن تصویری از او با پیراهن ساندرلند منتشر شده بود و در توصیفش نوشته شده بود:"آماد دیالو، اگر آنها به تو در بازی خارج از خانه جام حذفی در مقابل نیوپورت کانتی به تو فرصت نمی دهند، ارزشش را ندارد که بیش از این وقتت را در ان جا صرف کنی. به خانه ات برگرد، به جایی برگرد که واقعا دوستت داشته باشند." 

دیالو البته خیلی سریع لایک خود را حذف کرد. ساندرلند در حال حاضر در رتبه هفتم در لیگ دسته دوی انگلیس حضور دارد.

4125