قیمت خرید قریب الوقوع بارسلونا مشخص شد: 3+7 میلیون یورو

قیمت خرید قریب الوقوع بارسلونا مشخص شد: 3+7 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جدیدترین پیشنهاد بارسلونا برای خرید لوکاس برگوال پدیده سوئدی در روزهای آینده پذیرفته خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نهایت برای خرید این بازیکن پیشنهادی به مبلغ هفت میلیون یورو نقد به علاوه سه میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد ارسال کرد که به نظر می رسد که باشگاه یورگاردنز بالاخره این پیشنهاد را خواهد پذیرفت. برگوال از باشگاه های دیگری هم پیشنهاد داشت اما به مدیران باشگاهش اعلام کرده بود که فقط و فقط به بارسلونا خواهد پیوست.

بارسلونا البته برگوال را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به ترکیبش اضافه خواهد کرد و این بازیکن تا پایان فصل در لیگ سوئد خواهد ماند. بارسلونا مدتها به دنبال گزینه ای برای جانشینی بوسکتس می گشت که پس از تلاش های بسیار به نظر می رسد که این هافبک سوئدی را به خدمت خواهند گرفت. برگوال فقط هفده سال سن دارد اما مورد توجه باشگاه های مختلف ایتالیا و آلمان قرار داشت. با این وجود این هافبک فقط و فقط می خواست به بارسلونا ملحق شود. باید دید که برگوال در ابتدا به تیم بزرگسالان بارسلونا ملحق می شود یا در ابتدا به تیم رزروها یعنی بارسا اتلتیک اضافه می شود تا با تجربه اندوزی به تیم بزرگسالان برسد.

4125