علیزاده: برای حضور در تراکتور لحظه‌شماری می‌کنم!

علیزاده: برای حضور در تراکتور لحظه‌شماری می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک دفاعی گل گهر، از عدم انتقالش به تراکتور در پنجره زمستانی خبر داد.

به گزارش فوتبالی، جذب یک مهاجم خارجی و علیرضا علیزاده به عنوان هافبک دفاعی اصلی ترین برنامه تراکتور در پنجره زمستانی بود. اتفاقی که با خرید رومل کیوتو مهاجم هندوراسی پنجاه درصد آن انجام شد ولی تی‌تی‌ها در نهایت نتوانستند رضایت گل‌گهر برای جدایی علیزاده را بگیرند و امروز این بازیکن با انتشار یک استوری خبر از عدم حضورش در تراکتور در این مقطع داد.

هافبک گل‌گهر البته تمایل بالای خود برای حضور در تراکتور را پنهان نکرد و ابتدا با انتشار تصویری از شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تی‌تی‌ها و سپس در یک استوری دیگر با استفاده از واژه‌هایی نظیر اینکه شاید وقتی دیگر بتواند این داستان جذاب و خاطره‌انگیز (حضور در تراکتور)  را بازی کند، که برای آن روز لحظه‌شماری می‌کند، نشان داد که علاقه بسیار زیادی به این انتقال داشته است.

در رابطه با مخالفت سفت و سخت تیم سیرجانی شنیده می‌شود که دلیل اصلی آن مخالفت مارینوس اوزونیدیس بوده چرا که این سرمربی با سیستمی که دو هافبک دفاعی دارد، بازی می‌کند و مدعی است باید سه هافبک تدافعی آماده در اختیار داشته باشد و به همین دلیل گل‌گهر به هیچ وجه راضی به از دست دادن بازیکنش نشد.

جالب اینکه برخی رسانه‌ها امروز صبح خبر از انتقال بزرگ علیزاده به تراکتور داده بودند که با استوری خود این بازیکن، این موضوع کاملا منتفی شده به نظر می‌آید و باید دید تی‌تی‌ها خواهند توانست با گزینه دیگری در پست هافبک دفاعی به توافق برسند یا نه.

1997