جام ملت‌های آسیا| حضور گروه مطالعات فنی AFC در مسابقات

جام ملت‌های آسیا| حضور گروه مطالعات فنی AFC در مسابقات

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات جام ملت های آسیا 2023 در قطر در حالی برگزار می شود که تیمی از کارشناسان هر حرکت 24 تیم شرکت کننده را از روی سکوها دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گروهی با تجربه از تحلیلگران فنی که بر تمام 51 بازی هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا نظارت خواهند داشت.گزارش فنی از طریق مشاهده واقعی مسابقات تهیه می شود، آخرین روندهای فنی و تاکتیکی را از فوتبال بین المللی آسیا شناسایی می کند که به توسعه بیشتر فعالیت ها در زمین تمرین، توسعه فردی بازیکنان و کیفیت تیم کمک می کند.

همچنین به عنوان یک گنجینه تاریخی از مسابقات و منبعی ارزشمند برای مربیان عمل خواهد کرد،در حالی که این موضوع همیشه مورد توجه مقامات، رسانه ها و هواداران بوده است.

اندی راکسبورگ، مدیر فنی AFC، که ریاست TSG در قطر را بر عهده دارد، گفت: مسابقات جام ملت های آسیا جایی است که بهترین تیم ها و بازیکنان این قاره توانایی های خود را به نمایش می گذارند و به این ترتیب، این مسابقات فرصتی عالی برای شناسایی روندها و روندها فراهم می کند. تاکتیک هایی که می تواند بر توسعه آینده بازی در سراسر آسیا تأثیر بگذارد.

گروه مطالعات فنی جام ملت های آسیا 2023 قطر شامل هشت عضو است که به شرح زیر است:

رئیس: اندی راکسبورگ از اسکاتلند

تحلیلگران فنی:

چوی سونگ بوم از کره جنوبی

فهد عبدالله الذره از قطر

اسلام احمدوف از ازبکستان

نیهاد سوقر از اردن

تاکشی اونو از ژاپن

تروور برایان مورگان از استرالیا

ویم کوورمانز از هلند

7474