آرسنال در پی جذب ستاره این فصل چمپیونشیپ

آرسنال در پی جذب ستاره این فصل چمپیونشیپ

پایگاه خبری فوتبالی- دیوزبری هال، هافبک 25 ساله لسترسیتی، مورد توجه آرسنال قرار گرفته است و ممکن است توپچی‌ها در روزهای پایانی ماه ژانویه برای خرید او تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در فصل نقل و انتقالات زمستانی نتوانست خرید شاخصی انجام دهد. این باشگاه به علت هزینه‎‌هایی که در پنجره‌های قبلی انجام داد، حالا برای تبعیت از قوانین فیرپلی مالی لیگ برتر، تا زمانی که بازیکن نفروشد نمی‌تواند نام بازیکن دیگری را در لیست تیم اضافه کند.

اما توپچی‌ها تسلیم نمی‌شوند و در روزهای پایانی نقل و انتقالات ژانویه هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، بلکه بتوانند حداقل یک بازیکن به تیم خود اضافه کنند و با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم ظاهر شوند.

دیوید اورنشتین، یکی از خبرنگاران معتبر انگلیسی مدعی شده است که آرسنال به جذب دیوزبری هال، هافبک لسترسیتی علاقه‌مند است. برایتون، یکی از رقبای آرسنال برای جذب این هافبک است.

دیوزبری هال انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند در چند پست در خط میانی بازی کند. این هافبک چپ پا تجربه بازی در لیگ برتر را نیز در کارنامه دارد و در این فصل برای روباه‌ها در رقابت‌های چمپیونشیپ عملکرد درخشانی داشته و 18 گل به ثمر رسانده است.

انزو مارسکا، سرمربی لسترسیتی در تمجید عملکرد این بازیکن گفت: «او در حوالی محوطه جریمه بسیار خطرناک است. او می‌توانست 10 یا 12 پاس گل بدهد. هال احتمالاً بهترین بازیکن برای ما است.»

خرید دیوزبری هال، می‌تواند باعث ارتقای کیفیت توپچی‌ها در خط هافبک شود، البته آن‌ها باید اول حساب‌های مالی خود را متعادل سازند.

گفتنی است دیوزبری هال با میکل آرتتا، مدیربرنامه مشترک دارد و همین موضوع می‌تواند برگ برنده آرسنال باشد.

1428