دو فوتبالیست زیر تیغ جراحی رفتند

دو فوتبالیست زیر تیغ جراحی رفتند

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن فوتبال کشورمان مورد عمل جراحی از ناحیه رباط صلیبی قرار گرفتند که هر دو عمل با موفقیت انجام شد.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل شریفات مهاجم با سابقه و خوزستانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از پایان رقابت‌های نیم فصل با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود روز یکشنبه ۷ بهمن پای خود را به تیغ جراحان سپرد که این با موفقیت انجام شد.

شریفات پس از مرتضی تبریزی دومین بازیکن آلومینیوم است که در فصل بیست و سوم دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی می‌شود و به دلیل اینکه او نمی‌تواند تا پایان فصل آلومینیوم را همراهی کند نام این بازیکن از لیست این تیم حذف شد تا بازیکن دیگری جانشین شریفات شود.

زکریا مرادی هم که در عضویت تیم چوکای تالش قرار دارد روز گذشته پای خود را عمل کرد که وضعیت این بازیکن هم مساعد گزارش شده است. مرادی که سابقه حضور در استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در فصل جدید با پیراهن چوکای تالش در لیگ دسته اول به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داد.

هر دو عمل توسط دکتر حسین حاجی تقی و در یکی از بیمارستان‌های تهران انجام شد و هر دو بازیکن به زودی تمرینات فیزیوتراپی خود را آغاز خواهند کرد.

7474