شوکه شدن ستاره لیورپول از تصمیم کلوپ

شوکه شدن ستاره لیورپول از تصمیم کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون ستاره اسکاتلندی لیورپول اعتراف کرد که بازیکنان این تیم از تصمیم یورگن کلوپ برای خروج در پایان فصل، شوکه شده اند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل از جمع لیورپولی ها جدا خواهد شد و به دوران 9 ساله اش در آنفیلد پایان خواهد داد. 

شب گذشته در رقابت های اف ای کاپ، لیورپول و نوریچ به مصاف هم رفتند که در نهایت قرمزها موفق به کسب پیروزی و صعود به مرحله بعدی شدند. رابرتسون پس از پایان بازی راجع به تصمیم کلوپ گفت: "من هم مثل دیگر مردم دنیا، وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. هیچ کس نمی دانست به کجا نگاه کند یا اصلا چه کار کند، اما در نهایت باید به تصمیم کلوپ احترام بگذاریم. مطمئن هستم که زمان زیادی را صرف گرفتن این تصمیم کرده است، چون کلوپ انسان عجولی نیست. او حتما این موضوع را با خانواده و نزدیکانش در میان گذاشته است و ما بابت تمام کارهایی که برای لیورپول انجام داده، از کلوپ تشکر می کنیم. مطمئن هستم که هواداران می خواهند سرود مخصوص او را در استادیوم بخوانند. کلوپ به ما یاد داد که تا آخرین لحظه بجنگیم و فکرمان را درگیر چیزهای جانبی نکنیم."

4416