توماس توخل آماده پذیرش هدایت بارسلونا

توماس توخل آماده پذیرش هدایت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته‌ای که گذشت، ژاوی هرناندز پس از نتایج ضعیفی که با بارسلونا به دست آورد، اعلام کرد در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها جدا می‌شود و یک سرمربی دیگر جانشین او خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از این‌که ژاوی هرناندز خبر از جدایی‌اش در پایان فصل داد، گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی بعدی بارسلونا شروع شد و رسانه‌ها چندین گزینه را بررسی کرده‌اند؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که خوان لاپورتا علاقه دارد سکان هدایت تیمش را به یک سرمربی آلمانی بسپارد.

او پیش از این نیز می‌خواست هانسی فلیک را سرمربی بارسلونا کند، اما سرمربی سابق بایرن مونیخ ترجیح داد پیشنهاد تیم ملی آلمان را قبول کند. هانسی فلیک دوباره تبدیل به یکی از گزینه‌های بارسلونا شده است. ناگلزمن، که احتمالا پس از یورو 2024 از تیم ملی آلمان جدا شود، یکی دیگر از گزینه‌های بلوگرانا به حساب می‌آید.

یورگن کلوپ نیز مورد توجه مدیران بارسلونا قرار گرفته، اما با توجه به اینکه این مربی بارها اعلام کرده تمایل دارد پس از جدایی از لیورپول حداقل 1 فصل استراحت کند، احتمالا انتخاب او به عنوان سرمربی بارسلونا در حد رویا برای لاپورتا باقی بماند.

اما توماس توخل، یکی دیگر از سرمربیان آلمانی است که شاید در پایان فصل سرمربی بارسا شود. او جایگاه مستحکمی بر روی نیمکت‌ ورزشگاه آلیانز ندارد و احتمال دارد در پایان فصل از سمت خود برکنار شود.

او روز گذشته حرف‌های عجیبی زد و غیرمستقیم به مدیران بارسلونا اعلام کرد که آماده پذیرش هدایت آبی و اناری‌ها است. توماس توخل در این باره گفت: «شاید فصل بعد دوباره به خارج از آلمان بروم. می‌خوام لیگ اسپانیا را تجربه کنم، به‌نظرم لالیگا استثنایی است!»

او پیش از این اعلام کرده بود دلش برای فوتبال انگلیس تنگ شده است. ظاهرا مرد آلمانی بیشتر به دنبال یک راه فرار از بوندسلیگا می‌گردد؛ چرا که از فشار رسانه‌ها خسته شده است.

1428