برد ناپلئونی اینتر و باز پس گرفتن صدر جدول از یوونتوس

برد ناپلئونی اینتر و باز پس گرفتن صدر جدول از یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیدار خارج از خانه حساس مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس، 54 امتیازی شود و به صدر جدول برود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا، تیم های فیورنتینا و اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آرتمیو فرانکی در شهر فلورانس به مصاف هم رفتند. دو تیم فاصله بسیار زیادی در جدول با یک دیگر داشتند. شاگردان سیمونه اینزاگی با 2 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رده دوم و ویولا با 34 امتیاز در رده پنجم قرار داشت. 

در نیمه اول فیورنتینا بازی را کمی بهتر آغاز کرد، اما اینتر موفق شد روی تک فرصتش در نیمه اول با ضربه لائوتارو مارتینز به گل برسد. پس از این گل، فیورنتینا به بازی سرعت داد، اما نتوانست به نتیجه مطلوبی برسد و نیمه اول با برد یک بر صفر اینتر خاتمه یافت.

در نیمه دوم، فیورنتینا بیش از 60% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی در دقیقه 76، صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما نیکولاس گونزالس این پنالتی را از دست داد و در نهایت، نراتزوری با همان تک گل لائوتارو مارتینز به پیروزی رسید و با یک امتیاز بیشتر از بیانکونری به صدر جدول صعود کرد. 

4416