پاری سن ژرمن به دنبال پرداخت بند آزادسازی ستاره خط هافبک نیوکاسل

پاری سن ژرمن به دنبال پرداخت بند آزادسازی ستاره خط هافبک نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- پاری‌سن ژرمن مصمم است تا بند آزادسازی برونو گیمارش را پرداخت کند و این هافبک برزیلی را در پایان فصل به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از این است که پاری‌ سن ژرمن قصد دارد دست به کار بزرگی بزند و با پرداخت بند آزادسازی 100 میلیون پوندی برونو گیمارش، یکی از انتقال‌های بزرگ سال را رقم بزند.

به گزارش دیلی میرر، گیمارش اخیراً در پاریس بوده است و پاری سن ژرمن خوشبین است که بتواند با این بازیکن 100 میلیون پوندی معامله کند، چرا که بازیکن برزیلی احساس می‌کند نیوکاسل در مسیر درستی قرار ندارد و امسال زمان مناسبی برای ترک سنت جیمز پارک است.

او یکی از مهم‌ترین ارکان پروژه نیوکاسل بود، اما بعد از گذشت 1 فصل، حالا گیمارش ساز جدایی کوک کرده و می‌خواهد بار دیگر به لیگ 1 فرانسه بازگردد.

اگرچه نیوکاسل فصل گذشته در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار گرفت و موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، اما در این فصل اوضاع این تیم روبه‌راه نیست. آن‌ها فاصله زیادی با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند.

این بازیکن 26 ساله همچنین ممکن است پس از بازی در گذشته به لیگ 1 بازگردد، چرا که زندگی در فرانسه برای او راحت است و هافبک برزیلی به خوبی می‌تواند با شرایط این لیگ سازگار شود. او همچنین می‌خواهد به تیمی برود که در آن به افتخارات و جام‌های بیشتری دست پیدا کند.

1428