چلسی به دنبال ستاره کانادایی لوشامپیونه

چلسی به دنبال ستاره کانادایی لوشامپیونه

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نقاط ضعف چلسی در نیم‌فصل نخست فصل جاری، نبود یک مهاجم شماره 9 کلاسیک و تمام‌کننده بود و آبی‌ها موقعیت‌های زیادی در این مدت از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی، جاناتان دیوید، مهاجم لیل را به عنوان هدف احتمالی نقل و انتقالات زیر نظر دارد. این مهاجم کانادایی پس از درخشش در لیگ 1 فرانسه، حالا مورد توجه شیرهای لندن قرار گرفتند.

به گزارش منبع فرانسوی تله‌فوت، تعدادی از باشگاه‌ها دیوید را به عنوان گزینه‌ای در بازار نقل و انتقالات در نظر می‌گیرند، اما قصد چلسی برای جذب او جدی‌تر است. اعضای باشگاه دیوید را تحسین می‌کنند و اعتقاد دارند این ملی‌پوش کانادایی می‌تواند خط حمله تیم لندنی را زهردار کند. نیکولاس جکسون و آرماندو برویا نتوانستند در نیم‌فصل اول انتظارات را برآورده کنند.

چلسی می‌خواهد با خرید جاناتان دیوید، سرانجام به این مشکل پایان دهد. آن‌ها در سال‌های اخیر هزینه زیادی برای حل این مشکل کردند و بازیکنان بزرگی همچون روملو لوکاکو، تیمو ورنر و پیر امریک اوبامیانگ را جذب کردند، اما هیچکدام از آن‌ها نتوانستند یک مهاجم مطمئن در نوک پیکان خط حمله باشند.

جاناتان جانسون، کارشناس فوتبال فرانسه درباره آینده این بازیکن 24 ساله گفت: «فرم جاناتان دیوید پس از یک دوره افت دوباره بهبود یافته است و من فکر می‌کنم او هنوز می‌تواند توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی، از جمله تیم‌های انگلیسی را به خود جلب کند.»

جاناتان جانسون در ادامه گفت: «احتمالا برآورده کردن انتظارات مالی باشگاه لیل، دشوار خواهد بود. با این وجود، حتی اگر پیشنهاد خوبی هم ارائه شود، بعید است لیل در میانه فصل ستاره تیمش را به فروش برساند.»

با این تفاسیر، چلسی برای خرید جاناتان دیوید باید تا تابستان 2024 صبر کند.

1428