در تقدیر از نسیمه غلامی؛ وقتی سن فقط یک عدد است

در تقدیر از نسیمه غلامی؛ وقتی سن فقط یک عدد است

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز تیم فوتسال زنان سایپا در دیداری یک طرفه با نتیجه ۸ بر ۲ نوا آمل را شکست داد. دیداری که با اتفاقی ویژه برای نسیمه غلامی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، هفته چهاردهم و پایانی سوپر لیگ فوتسال زنان دیروز با سه دیدار برگزار شد. پس از مسجل شدن قهرمان این لیگ در هفته گذشته، رقابت بر سر خانم گلی است. جایی که دیروز نسیمه غلامی با دبل هت تریکش خود را به صدر جدول گلزنان رساند.

نسیمه غلامی بازیکن با سابقه فوتسال تیم ملی که با ۳۸ سال سن یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل سوپر لیگ زنان بود. او این فصل را در سایپا توپ زد و به گواه اکثر مربیان، یکی از بهترین فصول فوتسالی خود را پشت سر گذاشت. غلامی تا قبل از بازی های دیروز ده گل به ثمر رسانده بود اما اوج درخشش او در دیدار دیروزش بود که ۶ گل وارد دروازه نوا آمل کرد تا با ۱۶ گل به صدر جدول گلزنان برسد. رقیب جدی غلامی یعنی سحر زمانی امروز ۳ بار برای شاهین نوین نطنز در مقابل پالایش نفت آبادان گلزنی کرد اما یک‌ گل کم آورد و با ۱۵ گل نفر دوم جدول گلزنان شد.

نسیمه غلامی نشان داد سن فقط یک عدد است و‌ حتی در ۳۸ سالگی هم می شود مانند یه جوان انگیزه داشت و خانم گل شد.

سوپر لیگ فوتسال زنان امروز با برگزاری دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و شاهین نوین نطنز به پایان رسید. دیداری که با چهار گل به سود شاهینی ها خاتمه یافت. البته که قهرمان این مسابقات پالایش نفت آبادان شد.

۶۰۰۱