دعوت پیشکسوتان پرسپولیس از هواداران: از اوسمار حمایت کنید

دعوت پیشکسوتان پرسپولیس از هواداران: از اوسمار حمایت کنید

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوتان پرسپولیس از هواداران می‌خواهند همیشه حامی تیم باشند و خصوصا در این مقطع پرسپولیس را حمایت کنند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله نزدیک به یک ماه پس از استعفا و جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، در نهایت روز گذشته اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. انتخابی که نارضایتی تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس را در پی داشت. نهایی شدن گزینه سرمربی پرسپولیس سوژه خوبی بود تا به سراغ چند پیشکسوت این باشگاه برویم و نظرشان را در مورد انتخاب اوسمار بپرسیم. این گزارش می تواند انعکاس دیدگاه چند پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط فعلی تیم باشد.

فرزاد آشوبی مربی جوانان پرسپولیس در مورد انتخاب اوسمار به خبرنگار فوتبالی اینطور توضیح داد:


امیدوارم اوسمار در این راه سخت، پیش برنده اهداف باشگاه باشد. نکته خوبی که او دارد این است که به واسطه حضور دو ساله اش در پرسپولیس شناخت خوبی از فضای تیم دارد. آشنایی اوسمار به تیم نکته خیلی مثبت این مربی است. اوسمار از نظر سرمربیگری برای ما شناخته شده نیست اما امیدوارم که بتواند در این بخش به پرسپولیس کمک کند. در آینده می‌توان تصمیمات دیگری گرفت اما در این مقطع انتخاب اوسمار بهترین تصمیم بود. باید واقع بین باشیم و مشکلات و محدودیت‌هایی که پرسپولیس دارد را در نظر بگیریم. انتخاب سرمربی خارجی، برانکو یا هرکس دیگری بار مالی بزرگی را به باشگاه تحمیل می‌کرد. در مقطع فعلی، انتخاب اوسمار تصمیم آگاهانه‌ای بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد نارضایتی هواداران پرسپولیس از انتخاب اوسمار چنین گفت:


مفهوم مدیریت همین است، باید با شرایط تطبیق پیدا کند و در شرایط موجود بهترین تصمیم گرفته شود. من فکر نمی‌کنم که پرسپولیس این توانایی را داشت که در این زمان می‌توانست بار مالی مضاعفی را متعهد شود ضمن اینکه، آشنا بودن اوسمار نکته مثبتی برای انتخاب او به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

آشوبی در ادامه از هواداران می خواهد همیشه تیم محبوبشان را حمایت کنند:


هواداران باید حمایت خودشان را همیشگی و به طور دایم از تیم داشته باشند. به هرحال پرسپولیس با تمام مشکلات و سختی‌هایی که وجود داشته و خواهد داشت مسیرش را جلو می‌برد و این حمایت‌های هواداران است که می‌تواند به تیم کمک زیادی کند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس، اوسمار را بعد از برانکو بهترین گزینه می‌داند


به نظر من بجز آقای برانکو، اوسمار گزینه بهتری در میان سایر گزینه‌ها بود. اشراف اوسمار به تیم و شناخت بازیکنان دلیل خوبی برای این تصمیم است.

کرمانی مقدم در ادامه صحبت‌هایش به رفتن یحیی اشاره می‌کند


رفتن یحیی از پرسپولیس اشتباه بود و نباید می‌گذاشتند او از تیم جدا شود و حالا که گل‌محمدی نیست، اوسمار گزینه خوبی است. هر مربی دیگری می‌آمد تا بخواهد به بازیکنان و فوتبال ایران آشنا شود فصل را از دست می‌دادیم اما حالا باید به اوسمار فرصت دهیم. هواداران حمایت کنند که پرسپولیس این فصل را با او ادامه دهد. انشالله که نتیجه خوبی بگیریم.

حمید درخشان دیگر پیشکسوت پرسپولیس هم موافق انتخاب اوسمار است


با توجه به اینکه هر مربی‌ای به پرسپولیس می‌آمد نیاز به زمان بیشتری برای شناخت تیم و بازیکنان داشت، اوسمار گزینه مناسبی برای انتخاب مربیگری پرسپولیس بود. او به تیم و تک تک بازیکنان آشنا است‌ و این آشنایی کمک بزرگی به پرسپولیس می‌کند. اوسمار کنار گل‌محمدی بود و شاید آنچنان به او فرصت داده نشده اما الان باید به این مربی فرصت دهیم. پرسپولیس نمی‌توانست گزینه دیگری را انتخاب کند چون نیاز به زمان و آشنایی داشت. اوسمار احاطه کامل به شرایط پرسپولیس دارد و با توجه به اینکه چند وقتی است با پرسپولیس کار می‌کند شناخت خوبی از تیم دارد. باشگاه آنچنان پولی نداشت که بتواند سرمربی خوبی را بیاورد، اگر هم می‌آورد آن مربی ضمانت نمی‌داد که تیم را قهرمان می‌کند.

درخشان از هواداران پرسپولیس می خواهد فعلا صبوری کنند


به هر حال هواداران دوست دارند مربی خوبی داشته باشند اما باید شرایط باشگاه را هم در نظر بگیرند. هیچ سرمربی‌ای نمی‌تواند به تیمی تضمین قهرمانی دهد. هواداران پرسپولیس صبوری کنند و خیالشان راحت باشد. امیدوارم با کمک هم امسال هم بتوانیم پرسپولیس را قهرمان کنیم.

بهنام سراج مهاجم اسبق پرسپولیس هم مانند دیگر پیشکسوتان از تیم محبوبش حمایت می‌کند  


من یحیی را خیلی دوست داشتم وقتی او از تیم جدا شد تصمیم گرفتم دیگر درباره پرسپولیس صحبت نکنم اما این را هم بگویم که همیشه هوادار پرسپولیس هستم. زمانی که یک نفر برای سرمربی انتخاب می‌شود باید از او حمایت کنیم. تصمیم مدیران بر این بوده است که اوسمار انتخاب شود‌ و هواداران در هر شرایطی باید از پرسپولیس حمایت کنند. من هم به عنوان یک هوادار از تیم محبوبم حمایت می‌کنم. باید به کسی که بالای سر تیم است و مربی شده احترام بگذاریم و حامی او باشیم.

اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است نارضایتی هواداران شرایط را بدتر می‌کند


به نظر من هرکسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شد یک عده ناراحت می‌شدند و این طبیعت فوتبال است. من از آقای اوسمار شناختی ندارم بنابراین در مورد شخص ایشان نمی‌توانم صحبت کنم اما به هر حال این تصمیم گرفته شده است. همه پرسپولیسی‌ها باید پشت این مربی بایستیم. هواداران باید از تیم حمایت کنند چرا که نارضایتی شرایط را بدتر می کند.

۶۷۶۸