مسن ترین ترکیب دورتموند از سال ۲۰۰۱ مقابل بوخوم به میدان رفت!

مسن ترین ترکیب دورتموند از سال ۲۰۰۱ مقابل بوخوم به میدان رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- ادین ترزیچ سرمربی دورتموند پیرترین ترکیب این تیم از سال ۲۰۰۱ را روانه میدان کرد!

به گزارش فوتبالی، ادین ترزیچ سرمربی جوان دورتموند در دیدار برابر بوخوم در رقابت های بوندسلیگا ترکیب مسن را روانه میدان کرد که باعث شد توجه هواداران این تیم دوباره به خاطرات یورگن کلوپ در این باشگاه جلب شود. در تاریخ ۲۶ فوریه‌ی ۲۰۱۱، یورگن کلوپ ترکیب جالبی را روانه دیدار مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا کرد و ۳-۱ پیروز شد. این ترکیب با میانگین سنی ۲۲.۸ سال، جوان‌ترین ترکیب دورتموند در تاریخ بوندس‌لیگا بود. در این تیم میشل لانگراک (۲۲)، نِوِن سوبوتیچ (۲۲)، متس هوملس (۲۲)،مارسل اشملزر (۲۳)
لوکاژ پیچک (۲۵)، اسون بندر (۲۱)، نوری شاهین (۲۲)، کوین گروسکروتز (۲۲)، ماریو گوتزه (۱۸)، روبرت لواندوفسکی (۲۲)، لوکاس باریوس (۲۶) ترکیب جالبی را برای تیم پر طرفدار فوتبال آلمان شکل داده بودند.

در هفته جاری بوندس لیگا ادین ترزیچ ترکیبی را روانه میدان کرد که با میانگین سنی ۲۸.۸ مسن‌ترین تیم دورتموند از سال ۲۰۰۱ در رقابت های فوتبال آلمان به شمار می‌رفت. ادین ترزیچ علی رغم استفاده از جوانان زیادی در ترکیب زنبورها در فصل جاری بوندسلیگا در بازی های اخیر از بازیکنان باتجربه تری در ترکیب خود استفاده کرده که باعث شده هواداران این تیم که معمولا عادت به استفاده از ستاره های جوان در ترکیب تیم خود داشتند کمی متعجب شوند.

۱۰۰۹