روزهای درخشان اوبامیانگ در فوتبال فرانسه

روزهای درخشان اوبامیانگ در فوتبال فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گابنی سابق آرسنال و بارسلونا روزهای خاطره انگیزی را در فوتبال فرانسه سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی که سابقه بازی در تیم های سنت اتین، دورتموند، آرسنال، بارسلونا و چلسی را دارد پس از جدایی از لیگ برتر انگلیس با حضور دوباره در فوتبال فرانسه و باشگاه المپیک مارسی تیم محبوب این کشور در ۳۴ سالگی دوران بسیار خوبی را در این تیم سپری می کند. پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی که بعداز یک دوره ناموفق از چلسی به مارسی رفت، در این تیم فرم خوب خود را بازیافته  و در ۲۸ بازی  موفق به ثبت ۱۴ گل و همچنین ۷ پاس‌ گل برای باشگاه جدید خود در این فصل عملکرد درخشانی داشته است.

اوبامیانگ ۳۴ ساله به آمار تاثیرگذاری مستقیم بر روی بیش از ۲۰ گل شامل گل  و پاس گل برای مارسی در فصل جاری رسید تا یکی از خریدهای موفق و رایگان این تیم باشد. پیرامریک اوبامیانگ مهاجم مارسی چندی پیش به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ ۱ فرانسه انتخاب شد. اوبامیانگ در ۵ مسابقه ماه گذشته موفق به ثبت ۴ گل و ۴ پاس‌گل شده است.

بارسلونا هم تیمی بود که در تابستان گذشته فرصت جذب مجدد و آزاد بازیکن سابق خود را داشت اما سران این تیم تصمیمی برای جذب اوبامیانگ نداشتند تا حالا شاید با دیدن عملکرد این بازیکن در فصل جاری فوتبال فرانسه حسرت تصمیم خود در تابستان را بخورند.

۱۰۰۹