پیروزی پرگل سپاهان مقابل تیم السیلیه قطر

پیروزی پرگل سپاهان مقابل تیم السیلیه قطر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود در قطر به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی قطر مقابل السیلیه قطر 3 بر صفر به پیروزی رسید. اسماعیل قلی زاده و کاوه رضایی گلزنان سپاهان در این دیدار بودند  و بازیکن حریف هم یک گل به خودی زد. این مسابقه در ورزشگاه السیلیه دوحه برگزار شد.

سپاهانی‌ها در این مسابقه با ترکیب اولیه محمدصادق صالحی، هادی محمدی، امید نورافکن، علی احمدی، سیدمهدی حسینی، جواد اکبری، محمد اکبری، ابوالفضل تیغ‌نورد، اسماعیل قلی‌زاده، عباس حبیبی و علی کمالی به میدان رفتند.

سپاهان از ابتدای این مسابقه باانگیزه حملات منظمی بر دروازه السیلیه ترتیب دادند و در تلاش برای نشان دادن کیفیت خود بودند. در دقیقه ۱۴ مسابقه شوت محکم سیدمهدی حسینی با درخشش دروازه‌بان السیلیه ثمری برای سپاهان نداشت.

تمرکز سرمربی سپاهان در این بازی، استفاده از ترکیب بازیکنان جوان بود و ژوزه مورایس این موضوع را در ترکیب خود نیز نشان داد.

در دقیقه ۳۹ مسابقه پس از حملات دنباله‌دار سپاهان، اسماعیل قلی‌زاده روی پاس علی احمدی، با ضربه زیبای خود توانست گل نخست طلایی‌پوشان را به ثمر برساند و نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

از دقیقه ۵۰ مسابقه سپاهان با تغییراتی در ترکیب خود بازی کرد؛ در دقیقه ۵۱ مسابقه ضربه فرشاد احمدزاده با فاصله اندکی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. پس از آن
گل دوم سپاهان با ارسال میلاد زکی‌پور در دقیقه ۵۳ با کل بخودی تیم حریف به ثمر رسید.

در دقیقه ۵۵ مسابقه و در ادامه حملات دنباله‌دار سپاهان، شوت سرکش برایان دابو به تیر عمودی دروازه السیلیه برخورد کرد.

حملات دنباله‌دار سپاهان در ادامه نیز منجر به گل سپاهان شد و سومین گل سپاهان توسط کاوه رضایی در دقیقه ۷۵ به ثمر رسید؛ این بازی در نهایت با نتیجه  ۳ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. 

سپاهان روز گذشته نیز تیم قطر اسپورت را 2 بر صفر شکست داده بود.

2636