لیگ برتر والیبال| فرصت‌سوزی پاس در خانه

لیگ برتر والیبال| فرصت‌سوزی پاس در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- پاس گرگان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان سه بر یک مغلوب فولاد سیرجان شد تا فرصت حفظ جایگاه خود در خانه را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه هشتم بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، یزد، اردکان، تهران (دو مسابقه)، اصفهان و گرگان پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته فولاد سیرجان ایرانیان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف پاس رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

دیداری که برد در آن برای پاس اهمیت زیادی داشت و در ست نخست آن با امتیاز 25 بر 18 پیروز میدان شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم فولادی‌ها با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 17  حریف را مغلوب خود کردند تا این فرصت برای پاسی‌ها از دست برود.

با کسب این پیروزی فولاد سیرجان شانزدهمین برد را از آن خود کرده و با 46 امتیاز در صدر جدول باقی ماند اما پاس گرگان با 9 پیروزی و 24 امتیاز رتبه هفتم خود را از دست خواهد دید و باید دید پس از پایان مسابقات در کدام رده جدول قرار خواهد گرفت.

احمد بندری به عنوان نماینده سازمان لیگ و نادر انصاری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و وحید پورکاشیان و وحید خراسانی به ترتیب داور اول و دوم این دیدار بودند.

این مسابقه 115 دقیقه طول کشید، دو هزار تماشاگر داشت و سیدمحمد موسوی از تیم فولاد سیرجان در ست سوم کارت زرد دریافت کرد و در ست چهارم اخراج شد. تیم فولاد همچنین یک کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

2636