لیگ جهانی کاراته| نمایندگان ایران شکست خوردند

لیگ جهانی کاراته| نمایندگان ایران شکست خوردند

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ جهانی کاراته در پاریس با رسیدن نماینده ایران به مدال برنز و شکست چهار نماینده دیگر ایران در دیدارهای رده‌بندی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، در سومین و آخرین روز از لیگ جهانی کاراته‌وان که به میزبانی فرانسه و در پاریس در حال برگزاری است، دیدارهای رده‌بندی پیگیری شد و پنج کاراته‌کا ایران روی تاتامی رفتند که علی مسکینی برنز گرفت و سایر نمایندگان ایران شکست خوردند.

نتایج نمایندگان ایران در روز پایانی بدین شرح است:

بانوان

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، لیلا برجعلی برای کسب نشان برنز مقابل کلیو فراکوتی دارنده برنز جهان در سال ۲۰۲۳ از ایتالیا قرار گرفت و حرفی برای گفتن در این مبارزه نداشت تا با قبول شکست هفت بر صفر، از کسب مدال بازبماند.

در کاتای انفرای بانوان، مهسا افسانه کاتاروی باتجربه کشورمان که به دیدار رده‌بندی رسیده بود، نتیجه را به لائو مو شانگ از هنگ‌کنگ واگذار کرد و به مدال نرسید.

آقایان

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی در دیدار رده‌بندی برابر عبدالله شعبان از کویت به برتری ۱۰ بر ۲ دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد تا تنها نماینده پیروز ایران در مبارزات رده‌بندی لقب بگیرد.

امیر مهدی‌زاده نماینده باتجربه ایران در دیدار رده‌بندی وزن ۶۷- کیلوگرم مقابل علی الساوی از مصر ایستاد و در حالیکه این مبارزه حساس با تساوی سه بر سه در جریان، نماینده مصر در ثانیه پایانی، امتیاز چهارم را گرفت و برنده شد تا مهدی‌زاده هم دست خالی بماند.

مهدی عاشوری در وزن ۶۸+ کیلوگرم برای رسیدن به نشان برنز برابر ابیلای تولتای از قزاقستان روی تاتامی رفت و او هم توان مقابله با حریف نداشت و چهار بر صفر باخت.

از ساعتی دیگر دیدارهای فینال برگزار خواهد شد که دو بانوی ایران برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان می‌روند.

آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم که با شکست تمامی حریفان خود راهی فینال شده است، برابر آنیتا سروگینا از اوکراین قرار می‌گیرد و مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم که با اقتدار راهی مبارزه نهایی شد، مقابل تالیا سومب از فرانسه مبارزه خواهد کرد.

2636