دوئل یزدانی - محمدی در قطر برای ماندگاری در سپاهان

دوئل یزدانی - محمدی در قطر برای ماندگاری در سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی - طبق اعلام مدیرعامل سپاهان یک نفر از بین هادی محمدی و سیاوش یزدانی باید سپاهان را در پنجره زمستانی ترک کند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که از ابتدای فصل درگیر مشکلات رعایت قوانین جدید فوتبال ایران علی‌الخصوص بحث سقف قراردادها بوده، در نهایت مجبور شد برای ثبت قرارداد پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری نام دو بازیکن خود یعنی احسان پهلوان و عیسی آل ‌کثیر را در لیست خروجی قرار دهد که این دو بازیکن هم با جدایی از جمع طلایی‌پوشان به ترتیب به فولاد و پرسپولیس پیوستند.

البته تیم اصفهانی تنها این دو بازیکن را در مسیر خروج قرار نداد و صحبت از کنار گذاشتن چند بازیکن هم بود که در نهایت منوچهر نیکفر مدیرعامل سپاهان در جدیدترین صحبت‌های خود مدعی شده یک نفر از بین هادی محمدی و سیاوش یزدانی با نظر ژوزه مورایس این تیم را در پنجره زمستانی ترک خواهد کرد.

با این وجود هر دو مدافع میانی طلایی‌پوشان همراه با کاروان سپاهان برای برگزاری اردوی نیم فصل به قطر سفر کرده‌اند و در بازی دوستانه دیروز سپاهان برابر قطر اسپورت هم به میدان رفتند و حتی سیاوش یزدانی هنگام حضور خود در زمین بازی، بازوبند کاپیتانی سپاهانی‌ها را هم بر بازو بست.

به نظر اردوی تدارکاتی قطر آخرین فرصت برای محمدی و‌ یزدانی است که بتوانند خود را در جمع سپاهانی‌ها ماندگار کنند و باید دید ژوزه مورایس در پایان این اردو در قطر دستور به خروج نام کدام یک از مدافعان باتجربه تیمش خواهد داد.

1997