رسمی؛ مدافع آینده‌دار گالاتاسرای به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ مدافع آینده‌دار گالاتاسرای به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ رسما ساشا بوئی را از باشگاه گالاتاسرای به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 23 ساله فرانسوی تا 30 ژوئن 2028 با بایرن مونیخ قرارداد بست.  یان کریستین دریسن مدیر اجرایی بایرن مونیخ در این باره گفت:" خوشحالیم که جذب بازیکن جوانی را اعلام کنیم که آینده بزرگی خواهد داشت. ساشا بوئی در هر دو بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ما نمایش خوبی داشت. حضور او نه تنها عمق ترکیب ما را گسترش خواهد داد بلکه به کیفیت تیم، خواهد افزود."

کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن هم در مورد این انتقال صحبت کرد :" ساشا بویی خیلی سریع است و از نظر بدنی نیز مدافع راست بسیار قدرتمندی است که فضای زیادی را از زمین در هر بازی پوشش می دهد و از تکل زدن حجالت نمی کشد. او در گالاتاسرای بازیکن محبوبی میان هواداران بود و در این سالها به خوبی رشد کرده است. او تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و با گالاتاسرای فصل گذشته به قهرمانی لیگ ترکیه رسیده است." 

خود بوئی هم در مورد انتقالش صحبت کرد:" این رویایی است که برای من به حقیقت پیوسته است. باعث افتخارم است که در باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ بازی کنم. به جلو نگاه می کنم و می خواهم در کنار همه بازیکنان بزرگ در آینده نگاه کنم. به عنوان بازیکن، مدافعی هستم که حمله کردن را دوست دارد."

بوئی که در حومه شهر پاریس متولد شده، فوتبالش را در باشگاه رومنویل و رد استار شروع کرد و در سال 2014 به آکادمی رن ملحق شد. او در می 2019 در هجده سالگی اولین بازی خود را در لیگ فرانسه داشت و پس از یک سال حضور قرضی در دیژون، راهی گالاتاسرای شد. این مدافع، 83 بازی در استانبول داشت که چهار گل به ثمر رساند.

4125