سرمربی فلسطین: حضور در یک هشتم نهایی ما را شگفت زده کرد/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی فلسطین: حضور در یک هشتم نهایی ما را شگفت زده کرد/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین با بیان اینکه هدف این تیم حضور در مرحله یک حذفی بود، گفت: به بازیکنانم بابت عملکرد خوبی که داشتند، افتخار می کنم.

به گزارش فوتبالی، مکرم دابوب در نشست خبری پیش از دیدار با قطر اظهار داشت: از اینکه در این مرحله حضور داریم خوشحالم و به تمام مردم قطر احترام می‌گذارم. علی رغم دوستی و برادری که میان دو ملت وجود دارد اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در طول ۹۰ دقیقه پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: هر اتفاقی ممکن است که در این بازی رخ دهد اما ما به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی برابر میزبان هستیم.

دابوب که اهل کشور تونس است در خصوص تیم ملی این کشور گفت: من آرزوی بهترین‌ها را برای تیم ملی کشورم دارم و امیدوارم در جام ملت‌های آفریقا شاهد موفقیت تیم تونس باشیم. از مردم تونس بابت حمایت‌هایی که از مردم مظلوم غزه انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

سرمربی فلسطین افزود: حضور در مرحله یک هشتم نهایی بسیار ما را شگفت زده کرد و از این بابت خیلی خوشحال هستم. ما پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا هدفمان حضور در مرحله حذفی است اما این پایان کار فلسطین نخواهد بود و ما می‌خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی هم صعود کنیم. تمام تمرکزمان روی عملکرد تیم است تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.

او تصریح کرد: باید به بازی با هنگ کنگ اشاره کنم که عملکرد ما خیلی خوب بود. در دیدارهای دوستانه توانستیم گل‌های زیادی را وارد دروازه حریفان کنیم. در دیدارهای پیش رو باید تمرینات بهتری انجام دهیم تا به تعداد گل‌های بیشتری دست یابیم.

سرمربی فلسطین در پایان گفت: ما اینجا هستیم تا باعث خوشحالی مردم مظلوم فلسطین شویم. بابت اتفاقات تلخی که رخ می‌دهد مردم غزه شرایط خوبی ندارند اما با توجه به نتایجی که کسب کردیم تا حدودی باعث خوشحالی آنان شدیم. در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتم به آنها گوشزد کردم که ما می‌توانیم به حضور در جام ملت‌های آسیا ادامه دهیم از اینکه چنین بازیکنانی دارم بسیار خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم.

7474