سرمربی قطر: بازی با فلسطین ساده نیست و به این تیم احترام زیادی می‌گذاریم

سرمربی قطر: بازی با فلسطین ساده نیست و به این تیم احترام زیادی می‌گذاریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و بازیکن تیم ملی قطر در نشست خبری پیش از بازی با فلسطین شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، تین‌تین مارکز در نشست خبری پیش از بازی با فلسطین در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: با صد در صد پیروزی از مرحله گروهی بالا آمدیم و خوب بازی کردیم. الان برای یک هشتم آماده هستیم و تمام توان خود را می‌گذاریم برای دیداری که شاید برخی فکر کنند ساده است اما اطمینان دارم بازی خیلی سختی پیش رو داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

وی افزود: خیلی خوشحالیم که اکنون در یک هشتم هستیم و برای ما خیلی اهمیت دارد بتوانیم در هر بازی شرایط ایده آل و مطلوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

سرمربی تیم ملی قطر تاکید کرد: می‌دانیم در این مرحله تمام بازی‌ها سخت است و از قبل هیچ تیمی برنده یا بازنده نیست‌. احترام زیادی برای تمام تیم‌ها قائل هستیم و سعی داریم در بازی فردا بهترین شرایط را داشته باشیم.

تین‌تین درخصوص عملکرد مناسب معز علی و اکرم عفیف در خط حمله قطر، عنوان کرد: از عملکرد خط حمله قطر خیلی خوشحالم و این سبک بازی را دوست دارم. کلین شیت کردن در هر ۳ بازی هم به ما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس کافی داشته باشیم‌‌. باید ساختار خود را حفظ کرده و منظم بازی کنیم. باید خیلی تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا هر اتفاقی ممکن است در این مرحله رخ بدهد. 

وی ادامه داد: الان در مرحله دوم هستیم و دیگر هیچ بازی آسان نیست‌‌. اصلا در این تورنمنت بازی آسان نداشتیم. الان که دیگر به مرحله حذفی رسیده‌ایم و هیچ دیداری ساده نیست‌‌. باید به تمام حریفان احترام بگذاریم و شرایط خوب خود را  حفظ کنیم. تمام بازی‌ها سخت است.

* آقای گل شدن من در مقابل موفقیت قطر مهم نیست

معز علی هم در این نشست اظهار داشت: با تمام احترامی که برای فلسطین قائل هستیم، می‌خواهیم به مرحله بالاتر برسیم و تفکرمان این است نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی افزود: باید از هر موقعیت خود به بهترین شکل استفاده کنیم‌. نیاز به بردن داریم‌. می‌دانیم دفاع فلسطین هم خیلی قدرتمند است اما باید نتیجه بگیریم. این بازی برای قطر در جهت صعود به مرحله بعدی خیلی مهم است. تاکتیک تیمی و تکنیک بازیکنان هم برای رسیدن به این هدف و عبور از سد دفاعی فلسطین به کار گرفته می‌شود.

مهاجم تیم ملی قطر در خصوص شانس آقای گلی خودش، توضیح داد: آقای گلی برای یک مهاجم موضوع مهمی است اما از آن مهم‌تر این است که در ابتدا تیم موفق شود. هدف دوم من رسیدن به آقای گلی است.

معز علی درمورد همکاری‌ و هماهنگی‌اش با اکرم عفیف، توضیح داد: او مثل برادر من است و خیلی خوشحالم در کنار او بازی می‌کنم. شناخت و درک خیلی خوبی از هم داریم و خیلی خوب همدیگر را در زمین پیدا می‌کنیم. وقتی داخل زمین قرار می‌گیریم به هم کمک می‌کنیم تا بتوانیم به هدف خود که گلزنی است برسیم. هر کدام از ما برای تیم ملی قطر گلزنی کند، دیگری خوشحال می‌شود. اکرم یکی از بهترین بازیکنانی است که با او ارتباط دارم. او همچنین یکی از مهم‌ترین بازیکنان برای سرمربی و تیم ما است. او چه در داخل زمین و چه روی نیمکت یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و خیلی خوشحالم در کنارش حضور دارم.

وی درمورد آمار خوب گلزنی‌اش در ۱۰۷ بازی برای قطر، توضیح داد: از گلزنی برای تیمم خیلی خوشحالم اما اینکه ۱۰۷ بازی برای قطر انجام داده‌ام و کنار بازیکنانی مثل اکرم عفیف بودم، باعث غرور است‌. باز هم می‌گویم هیچ چیز مهم‌تر از موفقیت تیم نیست و باید در ابتدا به این موضوع فکر کنیم. گلزنی مهم است اما ابتدا باید کار تیمی و استراتژی مدنظر باشد. در وسط زمین و کناره‌ها باید بهترین خودمان باشیم.

7474