حمایت تمام‌قد سرمربی آرژانتین از لیونل مسی: حق ندارید او را زیر سوال ببرید

حمایت تمام‌قد سرمربی آرژانتین از لیونل مسی: حق ندارید او را زیر سوال ببرید

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید که نباید هیچ بحثی راجع به شایستگی یا عدم شایستگی مسی در جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شکل بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته مسی در مراسم د بست فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 معرفی شد و توانست ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی منچسترسیتی و کیلیان امباپه، سوپر استار فرانسوی پی اس جی را در این راه شکست دهد. بردن این جایزه توسط مسی، سر و صدای زیادی در بین هواداران فوتبال در شبکه های مجازی به وجود آورد، اما اسکالونی مدعی است که اصلاً نباید صلاحیت مسی را برای بردن این جایزه زیر سوال برد. 

به نقل از سایت گل، اسکالونی در این باره به مارکا گفت: "فکر می کنم این بحث فراتر از فوتبال است. فکر نمی کنم بین بازیکنان و مربیان، بحثی راجع به عدم شایستگی لیونل مسی برای بردن جایزه بهترین بازیکن سال فیفا باشد. اگر هالند یا امباپه نیز آن را می بردند، به نظرم مشکلی نداشت. این کار رسانه هاست. زیر سوال بردن جایزه مسی، وقتی بازیکنان و مربیان فوتبال به او رای داده اند، واقعا عجیب و غریب است."

مسی در حالی این جایزه را برد که در سال 2023، آرام بود. او در سال 2022 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و سپس از پی اس جی جدا شد و به اینتر میامی پیوست.

4416