واکنش سرمربی ایتالیایی به احتمال نشستن روی نیمکت بارسلونا

واکنش سرمربی ایتالیایی به احتمال نشستن روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو موتا سرمربی بولونیا به شایعات نشستن بر روی جای ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو موتا در دوران بازیگری خود، 8 سال در پیراهن باشگاه بارسلونا بازی کرد. حالا بعد از شکست تحقیر آمیز 5-3 مقابل ویارئال در روز شنبه، ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد که در پایان فصل، از سمتش کناره گیری خواهد کرد و حالا رسانه ها از تیاگو موتا به عنوان جانشین او نام می برند. 

به نقل از سایت گل، ملی پوش سابق ایتالیایی، در رابطه با تصمیم ژاوی مبنی بر خروج از بارسا به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: "این ناراحت کننده است. او کارش را به نحو احسن انجام داد و حتی به قهرمانی لالیگا رسید. من دیدم که کلوپ نیز لیورپول را در پایان فصل ترک می کند. مربیگری کار بسیار سختی است، اما خودمان این راه را انتخاب کرده ایم."

"آینده من در بولونیا؟ اگر خبری باشد، خودم به شما می گویم، اما فعلاً هیچ خبری نیست و من از جایگاهم در باشگاه بولونیا راضی هستم."

ژاوی در فصل گذشته موفق شد به قهرمانی لالیگا و سوپر کاپ اسپانیا برسد، اما در این فصل، کاتالان ها اوضاع خوبی ندارند. آن ها در لالیگا اختلاف زیادی با رئال مادرید دارند و در سوپر کاپ نیز به حریف دیرینه خود 4-1 باختند.

4416