کمالوند: جایگاه چهاردهم شایسته نفت آبادان نیست/ مشکل ما کمبود زمان است

کمالوند: جایگاه چهاردهم شایسته نفت آبادان نیست/ مشکل ما کمبود زمان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط را به صورتی جلو ببریم که بتوانیم خودمان را خیلی زود از قعر جدول جدا کنیم.

به گزارش فوتبالی، فراز کمالوند درباره حضور مجدد خود در آبادان، اظهارکرد: من به شدت به شهر آبادان و استان خوزستان علاقه مند هستم. خدا را شکر خاطرات خوبی هم در شهرهای اهواز و آبادان دارم و امیدوارم به کمک خدا بتوانیم صنعت نفت را خیلی سریع از این شرایط خارج کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این همیت در باشگاه وجود دارد و همه دست به دست داده اند تا نفت از وضعیت فعلی خارج شود. البته زمان کمی در اختیار داریم و من روز گذشته معارفه شدم. اما با تمام این مشکلات، تلاش می کنیم بازیکنان مناسبی را جذب کنیم تا بتوانیم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم و سهمیه استان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره حضور چند بازیکن جدید در تمرین روز گذشته این تیم نیز خاطرنشان کرد: هنوز بازیکنی به صورت رسمی جذب نشده است و ممکن است بازیکنان زیادی در محل تمرین ما حاضر شوند اما برای جذب آن ها باید به جمع بندی برسیم. با تلاش مدیریت باشگاه در صدد هستیم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری را برای جذب بازیکن ایجاد کنیم. ضمن این که امیدوارم یکی دو بازیکن خوب خارجی هم جذب کنیم تا به تقویت تیم کمک شود.

وی افزود: مشکل ما فعلا کمبود زمان است و به همین دلیل تلاش مان جمع و جور کردن موجودی فعلی است تا در ادامه بتوانیم بازیکن جذب کنیم. اگر قرار است بازیکن بگیریم باید باکیفیت باشد، در غیر این صورت همین نفرات فعلی را که داریم.

کمالوند در واکنش به این سوال که آیا جایگاه نفت آبادان با همین پتانسیل موجود این جای جدول است؟ گفت: از آقای ویسی و همکارانش تشکر می کنم که زحمت زیادی برای این تیم کشیدند. به هر حال فوتبال است و ممکن است در بازی هایی صاحب توپ و میدان باشی اما نتیجه مناسب نگیری. معتقدم صنعت نفت علی رغم نقاط ضعف در سه چهار بازی واقعا بدشانسی آورد و در یکی دو بازی هم بحث داوری به تیم ضربه زد. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط را به صورتی جلو ببریم که بتوانیم خودمان را خیلی زود از قعر جدول جدا کنیم. این که نفت در رده چهاردهم جدول قرار دارد، شایسته این تیم نیست.

وی که شامگاه شنبه در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، همچنین بیان کرد: درصدد برگزاری اردو در کیش هستیم. استقلال خوزستان هم در کیش است و اگر به ما هم به اردو برویم، روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی با استقلال برگزار خواهیم کرد. همچنین ۱۹ بهمن ماه در جام حذفی با تمام قوا بازی می کنیم و این جام را جدی می گیریم.

7474