ادعای عجیب رییس هیات مدیره پرسپولیس؛ بین اوسمار و لوپز، اوسمار را انتخاب کردیم!

ادعای عجیب رییس هیات مدیره پرسپولیس؛ بین اوسمار و لوپز، اوسمار را انتخاب کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- حسین شهریاری مدعی است که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از میان اوسمار ویرا و پاکو لوپز، مرد برزیلی را انتخاب کرده است! 

به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت 22 روز از خبر توافق باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بر سر جدایی وی بالاخره تکلیف نیمکت قرمزها برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی مشخص شد و اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در طی  1/5 سال گذشته هدایت پرسپولیس را تا پایان فصل برعهده گرفت.  

انتخابی که چندان باب میل هواداران پرسپولیس نبود و کم و بیش از فضای مجازی خبر می‌رسد که آن‌ها از همین حالا انتقاد خود را نسب به تیم و عملکرد مدیریت باشگاه آغاز کرده‌اند.  

با این حال در طی 22 روز گذشته نام‌های زیادی به  باشگاه پرسپولیس لینک می‌شد که در نهایت همه و همه به نام برانکو و بازگشت سه‌باره او به فوتبال ایران گره می خورد اما در نهایت با سه پاسخ منفی مرد کروات در نوبت‌های مختلف، مدیریت پرسپولیس مجبور شد که به انتخاب اوسمار ویرا بسنده کند. 

اگرچه گفته می‌شود در طی این مدت مدیران پرسپولیس نیم نگاهی هم به جذب پاکو لوپز، سرمربی اسپانیایی که سابقه هدایت لوانته و گرانادا را در کارنامه دارد داشتند اما رقم درخواستی تقریبا 500 هزار دلاری او برای تنها یک نیم فصل مانع حضور او در فوتبال ایران شده است.  

با این حال حسین شهریاری ساعاتی قبل طی گفت‌وگویی که با یک برنامه تلویزیونی داشت مدعی شد که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از میان پاکو لوپز و اوسمار ویرا، مربی برزیلی را برگزیده است که دلیل آن هم فقط مشکلات مالی باشگاه بوده است! 

با این حال این سوال همین جا مطرح می‌شود که اگر مدیران پرسپولیس می‌دانستند که مشکل مالی دارند با چه پشتوانه‌ای به دنبال برگرداندن برانکو بودند و برای چه به این همه اتلاف وقت دست زدند؟ 

 

9098