ابهام بزرگ تیم‌ ملی فوتسال زنان؛ آیا بازیکن مصدوم به تیم ملی دعوت شده است؟

ابهام بزرگ تیم‌ ملی فوتسال زنان؛ آیا بازیکن مصدوم به تیم ملی دعوت شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- سوپر لیگ فوتسال زنان فردا به پایان می رسد اما کار برای بازیکنان ملی پوش برای شرکت در رقابت های کافا همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل لیست تیم ملی فوتسال زنان برای شرکت در رقابت های کافا از سوی فروزان سلیمانی اعلام شد تا نفرات برگزیده پس از پایان رقابت های سوپر لیگ به تیم ملی ملحق شوند. لیستی که از سوی مربیان و کارشناسان فوتسال زنان پر از ابهام است اما شاید مهمترین ابهام این لیست حضور مهسا کمالی باشد که عنوان شده در تمام فصل مصدوم بوده است.

مهسا کمالی مصدوم است؟

مدت هاست گفته می شود مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان از ناحیه زانو مصدوم است و برخی ها از پارگی رباط صلیبی او حرف زده اند اما چیزی که در طول فصل اتفاق افتاد با این گمانه زنی ها فاصله داشت.

مس رفسنجان در این فصل در لحظات آخر تشکیل شد و‌ نتوانست بازیکنان زیادی را جذب کند از این رو سرمربی این تیم مجبور به تغییر پست بازیکن هایش شد. مهسا کمالی در این فصل در اکثر مسابقات به صورت کامل بازی کرد و شاید دلیل کم گل زدن اون همین تغییر پستش باشد که به جای گلزنی به گلسازی روی آورد. یکی از عللی که شایعه مصدومیت کمالی را مطرح می کرد همین کم گل زدن بود که به نظر بیشتر بخاطر تغییر پستش بود.

او امروز هم مقابل مهرعظام به صورت کامل بازی کرد و یکی از گل های تیمش را هم به ثمر رساند.

حال این سوال مطرح است که بازیکنی که از ناحیه زانو دچار مصدومیت است چگونه در بازی های سنگین سوپر لیگ به صورت کامل به میدان می رود. البته که کمالی یکی از اردو ها را به دلیل مصدومیت از دست داد اما با آمادگی مجددش بار دیگر قرار است پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

به گفته خود فروزان سلیمانی همیشه آماده ترین بازیکن ها به تیم‌ ملی دعوت می شوند و این امید می رود که در این اردو هم آماده ترین ها دعوت شده باشند.

۶۰۰۱