عکس؛ تمرین چهار بازیکن سابق بارسلونا در اینتر میامی

عکس؛ تمرین چهار بازیکن سابق بارسلونا در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر اینتر میامی تبدیل به یک بارسای کوچک یا مینی بارسا شده است چرا که می بینیم که چهار بازیکن سابق بارسلونا در این تیم دوباره با هم هم‌تیمی شده اند.

به گزارش فوتبالی ، از سوی دیگر سرمربی اینتر میامی در حال حاضر تاتا مارتینو است. تاتا مارتینو در فصل 2013/14 هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و او اکنون سرمربی اینتر میامی است.

اینتر میامی قرار است که دوشنبه از ساعت 21:30 به وقت ایران در یک بازی دوستانه در کشور عربستان و در شهر ریاض به مصاف الهلال عربستان برود. در حال حاضر بازیکنان اینتر میامی در کشور عربستان در حال تمرین کردن هستند و خودشان را برای این بازی و همچنین برای شروع فصل جدید آماده می کنند.

یکی از تصاویری که در شبکه های اجتماعی از تمرینات اینتر میامی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، مربوط به لحظه ای است که لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس در کنار هم در حال تمرین کردن هستند. در حقیقت این چهار بازیکن قبلا در بارسلونا با هم هم‌تیمی بوده اند و اکنون در اینتر میامی در کنار هم هستند و باید دید که می توانند قهرمان رقابت های لیگ برتر آمریکا شوند یا خیر.

1470