اسماعیل‌نژاد در رده دوم تاثیرگذارترین بازیکن ورونا در لیگ ایتالیا

اسماعیل‌نژاد در رده دوم تاثیرگذارترین بازیکن ورونا در لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش والیبال ایران با عملکرد خوب خود در لیگ ایتالیا به دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، امین اسماعیل‌نژاد ستاره و لژیونر والیبال ایران که در سال جاری برای ورونا در لیگ والیبال ایتالیا توپ می‌زند، با کسب ۲۱۵ امتیاز در ۱۶ مسابقه، در رده ۱۲ بهترین امتیازآوران لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است. لژیونر والیبال ایران درحالی موفق شده این امتیاز را کسب کند که او تنها در ۵۰ ست برای تیمش به میدان رفته است.

تئو فور با کسب ۳۱۶ امتیاز، بهترین بازیکن لیگ ایتالیا نام گرفته است. این بازیکن در ۶۳ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده با عملکرد ۵.۰۲ امتیاز در هر ست بهترین بازیکن والیبال ایتالیا تا پایان دور ۱۶ این مسابقات نام بگیرد.

اسماعیل‌نژاد با کسب ۴.۳۰ امتیاز در هر ست یکی از بهترین بازیکنان تیمش است. ملی‌پوش والیبال ایران با عملکرد خوب خود به دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است.

روک موژیچ بازیکن والیبال اهل اسلوونی که هم تیمی اسماعیل‌نژاد در لیگ والیبال ایتالیا است، با کسب ۲۴۱ امتیاز بهترین بازیکن ورونا شناخته می‌شود. این بازیکن در ۵۸ ست برای تیمش به میدان رفته و در هر ست توانسته است حدود ۴.۱۶ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

 تیم والیبال ورونا با کسب ۹ پیروزی و ۷ شکست با ۲۵ امتیاز در رده ششم لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است. ترنتینو با ۱۵ پیروزی و تنها یک شکست صدرنشین لیگ والیبال ایتالیاست.

1999