یورگن کلوپ و حضور در جام جهانی 2026؟

یورگن کلوپ و حضور در جام جهانی 2026؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از این که یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل قصد دارد که لیورپول را ترک کند و به دوران مربیگری خود در جمع لک لک های آنفیلد خاتمه بدهد، صحبت ها و حرف و حدیث ها درباره این که کلوپ در آینده قرار است هدایت کدام تیم را بر عهده بگیرد شروع شده است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تیم هایی که نام یورگن کلوپ پیرامون آن مطرح شده است، تیم ملی آلمان است. در حقیقت در حال حاضر یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان است و ژرمن ها رقابت های یورو 2024 را در تابستان آینده پیش رو دارند. اگر تیم ملی آلمان با هدایت یولیان ناگلزمن نتواند نتایج خوبی را در رقابت های یورو 2024 بگیرد، فدراسیون فوتبال آلمان اقدام به برکناری یولیان ناگلزمن خواهد کرد و پس از آن یورگن کلوپ گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی آلمان خواهد بود.

در حقیقت تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی 2018 روسیه اصلا عملکرد خوبی نداشت و در دور گروهی رقابت ها حذف شد. اکنون ژرمن ها در نظر دارند که برای جام جهانی 2026 که در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می شود، پر قدرت ظاهر بشوند و آوردن یورگن کلوپ می تواند قدم اول برای رسیدن به این هدف باشد.

1471