عکس؛ سبقت گرفتن دیدنی کایل واکر از تیمو ورنر

عکس؛ سبقت گرفتن دیدنی کایل واکر از تیمو ورنر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور چهارم از رقابت های جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و تاتنهام را از دور رقابت ها حذف کنند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تک گل شاگردان پپ گواردیولا را ناتان آکه در دقیقه 88 بازی به ثمر رساند و به این ترتیب منچستر سیتی راهی دور بعدی این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس شد.

در این بازی یک صحنه جالب رقم خورد و آن هم جایی بود که کایل واکر با سرعت بالا و مثال زدنی خود از تیمو ورنر سبقت گرفت. روی یک صحنه تیمو ورنر که در حال حاضر بازیکن تاتنهام است، از کایل واکر جلو تر بود و داشت به سمت توپ می دوید تا یک حمله را روی دروازه منچستر سیتی ترتیب بدهد اما در این صحنه کایل واکر که مدافع تعقیب کننده تیمو ورنر بود، توانست از او سبقت بگیرد و توپ را از او برباید. تیمو ورنر روی این صحنه از کایل واکر جلو تر بود اما در نهایت از او عقب افتاد و توپ را از دست داد.

کایل واکر بازیکنی است که سرعت بسیار بالایی دارد. او فصل گذشته در بازی منچستر سیتی مقابل رئال مادرید هم با سرعت بالای خود وینیسیوس جونیور را مغلوب خود کرده بود.

تماشای خلاصه بازی

1471