واکنش ژابی آلونسو به احتمال هدایت لیورپول به جای کلوپ

واکنش ژابی آلونسو به احتمال هدایت لیورپول به جای کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام این قضیه که یورگن کلوپ قرار است در انتهای فصل به کار خود در لیورپول پایان بدهد، حرف و حدیث ها و گمانه زنی ها درباره این که چه کسی قرار است سرمربی بعدی لیورپول باشد، شروع شده است.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو با توجه به این که در دوران بازیگری خود در لیورپول حضور داشته است و اکنون هم در بایر لورکوزن یک سرمربی موفق است، می تواند یکی از گزینه های لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ باشد.

به نقل از فابریزیو رومانو، ژابی آلونسو درباره این که ممکن است در فصل آینده سرمربی لیورپول شود گفت:" راستش من فعلا پاسخ دقیقی به این مسئله ندارم ( با خنده ) . من در حال حاضر در این جا خوشحال و راضی هستم و از این قضیه اطمینان کامل دارم. تمام تمرکز من روی بایرلورکوزن است."

گفتنی است که بایرلورکوزن در این فصل از رقابت ها با هدایت ژابی آلونسو فوق العاده عمل کرده است. در حال حاضر پس از گذشت هجده هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن با داشتن 48 امتیاز صدرنشین این رقابت ها است. بایرلورکوزن چهار امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ دارد. بایرلورکوزن در این فصل هنوز شکستی را متحمل نشده است.

1471