آرتور ورمیرن به آتلتیکومادرید پیوست

آرتور ورمیرن به آتلتیکومادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان بلژیکی آنتورپ به آتلتیکومادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، آرتور ورمیرن ستاره ۱۸ ساله باشگاه رویال آنتورپ بلژیک به اتلتیکو مادرید ملحق شد. آرتور ورمیرن، یکی از نام‌ هایی بود که در لیست اتلتیکو مادرید قرار داشت و چند بار توسط نمایندگان باشگاه اسپانیایی مورد بررسی قرار گرفته است. اتلتیکو مادرید برای اطلاع از شرایط قرارداد ورمیرن با باشگاه بلژیکی تماس گرفت و در نهایت دو طرف به توافق رسیدند در حالی که چندین باشگاه مشتاق جذب استعدادهای برتر بلژیکی بودند.

یوونتوس، بارسلونا، آرسنال و منچستریونایتد از جمله تیم های علاقه مند به جذب آرتور ورمیرن، هافبک رویال آنتورپ بودند. گفته می شد ورمیرن که بازیکن زیر ۲۱ سال بلژیک نیز هست، در صورت فسخ قرارداد پل پوگبا با یوونتوس، جایگزین احتمالی او خواهد بود.
با این حال، یوونتوس در تعقیب ورمیرن با رقابت شدیدی مواجه بود، زیرا منچستریونایتد و بارسلونا و در آخر آتلتیکومادرید به طور فعال این هافبک جوان را دنبال کردند و در نهایت تیم آخر این انتقال را به سرانجام رساند.

در نهایت روز گذشته آتلتیکومادرید با آنتورپ بر سر انتقال آرتور ورمیرن به توافق رسید و هزینه انتقال حدود ۲۵ میلیون یورو تخمین زده می شود که پاداش و بخشی از مبلغ انتقال بعدی هم به آن اضافه خواهد شد.

۱۰۰۹