اتلتیکو مادرید در پی جذب هافبک 23 ساله سلتیک

اتلتیکو مادرید در پی جذب هافبک 23 ساله سلتیک

پایگاه خبری فوتبالی- مت اوریلی، هافبک جوان سلتیک اسکاتلند مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته و احتمال دارد راهی این تیم اسپانیایی شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اتلتیکو مادرید در بازار نقل و انتقالات زمستانی، خرید یک هافبک میانی تراز اول است. آن‌ها پس از مصدومیت پابلو باریوس، به فکر خرید یک هافبک افتادند، اما هنوز موفق نشدند با بازیکنی قرارداد امضا کنند. پیر امیل هویبیرگ، هافبک دانمارکی تاتنهام از گزینه‌های روخی بلانکو بود که جذب نشد.

اما خبرها حاکی از این است که اتلتیکو بالاخره توانسته با فرمیرن، هافبک تیم رویال آنتورپ به توافقات نهایی دست پیدا کند و این بازیکن به زودی پیراهن قرمز و سفیدهای شهر مادرید را به تن می‌کند. اما این پایان کار نیست و دیگو سیمئونه قصد دارد یک هافبک دیگر به تیمش اضافه کند تا در نیم‌فصل دوم خط میانی قدرتمندتری داشته باشد.

اتلتیکو مادرید این هفته برای جذب مت اوریلی پیشنهادی ارائه کرد اما با جواب منفی باشگاه سلتیک مواجه شد. این بازیکن 23 ساله در 29 بازی 22 گل به ثمر رسانده است و این آمار برای یک هافبک بسیار خوب است. اینتر میلان و لسترسیتی نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند و شرایط جذب او را بررسی می‌کنند.

اتلتیکو مادرید یک پیشنهاد قرضی با بند خرید 23 میلیون یورویی برای تابستان داد، اما برندان راجرز به رسانه‌ها اطلاع داد که اوریلی در این زمستان برای فروش نیست.

متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی در مصاحبه با Caught Offside مدعی شد که بعید است اتلتیکو مادرید با پیشنهاد بهتری برای جذب اوریلی ارائه دهد و احتمالا تا تابستان سراغ این بازیکن نمی‌رود. اگر آنها بخواهند اوریلی را به خدمت بگیرند، باید یک هافبک از جمع آن‌ها جدا شود تا جا برای اوریلی باز شود، اما در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد جدایی یکی از مهره‌های خط میانی وجود نداشته است.

1428