واکنش کلینزمن به تصویر جنجالی؛ رضایت از تساوی با مالزی؟ (عکس)

واکنش کلینزمن به تصویر جنجالی؛ رضایت از تساوی با مالزی؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- انتشار تصویری از یورگن کلینزمن در دقایق پایانی بازی کره جنوبی و مالزی، باعث انتقادهایی از سرمربی تیم ملی کره جنوبی شده است.

به گزارش فوتبالی، کره جنوبی این فرصت را داشت که در گروه خود صدرنشین شود و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به مصاف ژاپن برود اما تساوی 3-3 با مالزی باعث شد کره جنوبی تیم دوم گروهش شود و در مرحله حذفی به جای ژاپن به مصاف عربستان سعودی برود.

این وسط تصویری از سرمربی کره منتشر شد که انگار او از این تساوی، خوشحال به نظر می‌رسد و این موضوع، باعث شده که کلینزمن سوژه برخی انتقادها شود.

کلینزمن در گفت و گویی که با سایت کورا داشته، در واکنش به این تصویر گفته است: این  حرفها باعث خنده من می‌شود. من بارها گفته‌ام که هدف ما در این مسابقات قهرمانی است. ما برای ژاپن و عربستان احترام زیادی قائل هستیم اما در مسابقات از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.

سرمربی کره جنوبی درباره تصویر منتشرشده، چنین توضیحی داده است: داستانهای تخیلی همیشه از طریق فیلم و تصویر ساخته می‌شود و فکر نمی‌کنم با لبخند مرتکب جرم شده باشم. چه کسی می‌داند، شاید این لبخند به این معنی بود که چگونه در زمان وقت اضافه، آن گل را دریافت کردیم.

2636