خط حمله‌ای که زیر نظر مورینیو در لالیگا رکوردشکنی کرد

خط حمله‌ای که زیر نظر مورینیو در لالیگا رکوردشکنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل 2011/12 یک خط حمله آتشین داشت که این خط حمله توانست یک رکورد تاریخی را در رقابت های لالیگا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در فصل 2011/12 از رقابت های لالیگای اسپانیا، موفق شد 121 گل به ثمر برساند. این تعداد از گلِ زده در یک فصل، رکورد تاریخ لالیگا است و هنوز هم تیمی موفق نشده است که این رکورد را بشکند. رئال مادرید در آن فصل با کسب 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد و این تعداد امتیار هم یک رکورد است.

خط حمله رئال مادرید در فصل 2011/12 تشکیل شده از کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گونزالو هیگواین بود. هافبک های توانمندی مثل مسعود اوزیل و آنخل دی ماریا هم به خوبی مهاجم ها را تغذیه می کردند. در آن زمان ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بود. مورینیو به تازگی 61 ساله شده است.

در آن فصل رونالدو 60 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد. کریم بنزما 32 گل زد و 19 پاس گل داد. گونزالو هیگواین 26 گل زد و 13 پاس گل داد. اوزیل هفت گل زد و 30 پاس گل داد. آنخل دی ماریا هم هفت گل زد و 17 پاس گل داد.

بنزما و هیگواین در آن فصل معمولا به شکل چرخشی به میدان می رفتند و مسعود اوزیل هم لقب پادشاه پاس را در آن فصل به دست آورد.

1470