انتقاد آلن شیرر به خرید جدید وستهام یونایتد

انتقاد آلن شیرر به خرید جدید وستهام یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- وستهام یونایتد برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم، کالوین فیلیپس را به خدمت گرفت اما آلن شیرر، اسطوره باشگاه نیوکاسل یونایتد چندان با این انتقال موافق نیست.

به گزارش فوتبالی، کالوین فیلیپس که در این فصل جایگاهی در تفکرات پپ گواردیولا نداشت، حالا آماده است تا خودش را در ترکیب وستهام یونایتد اثبات کند؛ اما آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و کارشناس تلویزیون اسکای اسپرت، با این انتقال مخالف است و آن را یک شکست بزرگ برای چکش‌ها می‌داند.

جزئیات مالی این انتقال هنوز فاش نشده و محفوظ باقی مانده، هرچند که رسانه‌ها حدس می‌زنند وستهام دستمزد بازیکن را تا پایان سال پرداخت کند و برای تابستان نیز بند خرید قطعی را در اختیار دارد.

اما شیرر در پادکست The Rest is Football از این انتقال انتقاد کرد و درباره آن گفت: «اگر ادعای رسانه‌ها درباره جزئیات قرارداد او و هزینه‌ای که این انتقال برای وستهام یونایتد داشته، درست باشد؛ چکش‌ها برای کسی که واقعاً در 9 ماه گذشته هیچ فوتبالی بازی نکرده است قمار بزرگی انجام داده‌اند.»

اما نباید انگیزه‌های فیلیپس را برای نیم‌فصل دوم فراموش کرد. بازیکنی که جایگاهش در تیم ملی انگلیس به خطر افتاده، تمام تلاشش را می‌کند تا بار دیگر در ترکیب فیکس سه شیرها قرار بگیرد. تنها 6 ماه تا آغاز یورو 2024 آلمان باقی مانده و فیلیپس باید در این مدت خودش را به گواردیولا و گرت ساوتگیت ثابت کند. علاوه بر آن، او باید جواب اعتماد مرد اسکاتلندی نیمکت وستهام، یعنی دیوید مویس را هم بدهد.

حالا شاید انتقاداتی که آلن شیرر نسبت به این بازیکن کرد باعث شود او انگیزه بیشتری بگیرد برای اینکه اثبات کند پیش‌بینی اسطوره سابق فوتبال انگلیس اشتباه بوده است.

1428