عکس؛ وقتی رونالدو و آرین روبن در رئال مادرید کنار هم بودند

عکس؛ وقتی رونالدو و آرین روبن در رئال مادرید کنار هم بودند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و آرین روبن در رئال مادرید در کنار هم تمرین کرده اند اما آن ها در بازی های رسمی در جمع مادریدی ها کنار هم بازی نکرده اند.

به گزارش فوتبالی ، در حقیقت کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 بود که از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست. در آن زمان هنوز آرین روبن در رئال مادرید حضور داشت. اما پس از آن رئال مادرید تصمیم گرفت که آرین روبن را به بایرن مونیخ بفروشد و به این ترتیب این ستاره هلندی راهی بایرن مونیخ شد و دیگر در رئال مادرید با رونالدو هم‌تیمی نشد. رونالدو و آرین روبن در رئال مادرید فقط در روز های اول پیوستن رونالدو به رئال مادرید با هم در تمرینات در کنار هم بودند و در همان تابستان مادریدی ها اقدام به فروختن آرین روبن کردند.

آرین روبن از سال 2009 تا سال 2019 در بایرن مونیخ حضور داشت و تبدیل به اسطوره باواریایی ها شد. آرین روبن در آن سال ها یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود و قهرمانی در تمامی جام های ممکن را با بایرن مونیخ تجربه کرد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13 برای بایرن مونیخ مقابل بروسیا دورتموند گلزنی کرد. روبن در حال حاضر 40 سال سن دارد. او در سال 2021 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

1470