ساشا بوی راهی بایرن مونیخ می شود

ساشا بوی راهی بایرن مونیخ می شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست باشگاه گالاتاسرای به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ چندی پیش پیشنهاد اولیه‌ خود را برای جذب ساشا بوی به ارزش ۱۵ میلیون یورو برای گالاتاسرای ارسال کرد. مدافع فرانسوی حالا به اولویت بایرن مونیخ تبدیل شده و مذاکرات بین باشگاه‌ها در روزهای اخیر در جریان بوده است. ساشا بوی در جریان دو بازی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ توماس توخل و سران باشگاه آلمانی را تحت‌تاثیر قرار داد و آن‌ها را متقاعد کرد تا او را به‌ عنوان یک هدف در نظر گیرند.

منچستریونایتد هم پیش از این در مورد جذب ساشا بوی مدافع راست ۲۳ ساله گالاتاسرای پرس و جو کرد زیرا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با گالاتاسرای متوقف شده بود. پیش از این اعلام شد ساشا بوی در لیست اهداف بایرن مونیخ قرار دارد و اگر توافقی با پاری سن ژرمن برای نوردی موکیله حاصل نشود باشگاه آلمانی آماده است با مبلغ بیشتری به سراغ بوی برود.

حالا گفته شده قرارداد بین این مدافع فرانسوی با تیم بایرن مونیخ قرارداد تا سال ۲۰۲۹ خواهد بود و مبلغ توافق شده بین دو باشگاه حدود ۱۶ میلیون یورو  به علاوه مبلغی به عنوان پاداش خواهد بود. این مدافع فوتبال خود را از رن فرانسه آغاز کرد و پس از درخشش در این تیم راهی فوتبال ترکیه شد.

۱۰۰۹