سامورایی این بار گردن لیورپول را زد

سامورایی این بار گردن لیورپول را زد

پایگاه خبری فوتبالی - تاکفوسا کوبو، ستاره رئال سوسیداد و تیم ملی ژاپن این بار دست رد به سینه لیورپولی‌ها زد. 

به گزارش فوتبالی، کوبو در حال تبدیل شدن به یکی از داغ‌ترین کالاهای بازار نقل و انتقالات تابستان امسال است، زیرا او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رئال سوسیداد را ترک نخواهد کرد. کوبو تا این لحظه رسما پیشنهاد دو باشگاه بزرگ را رد کرده و گفته در ژانویه به جایی نمی‌رود و عصای دست ایمانول آلگواسیل خواهد بود.

این بازیکن 22 ساله ژاپنی همین چند روز پیش پیشنهاد النصر عربستان و همبازی شدن با کریستیانو رونالدو ستاره‌های دیگر این تیم را رد کرد. به احتمال زیاد زمانی که کوبو بخواهد به ترک رئال سوسیداد فکر کند، گزینه های بیشتری در تابستان وجود خواهد داشت. باشگاه‌های مختلف لیگ برتر انگلیس هم مانند ناپولی ایتالیا که تابستان گذشته برای جذب ستاره ژاپنی علاقه نشان داد، عملکرد کوبو را دنبال می‌کنند، اما تا این لحظه بزرگترین مشتری لیگ برتری کوبو، لیورپول است. با وجود علاقه یورگن کلوپ به این بازیکن جوان، کوبو اما پیشنهاد لیورپولی‌ها را هم نپذیرفت، اما لیورپولی‌ها که به دنبال خط هافبک خود هستند، ممکن است در اواخر سال با یک پیشنهاد دیگر برگردند.

کوبو احتمالاً برای هر باشگاهی که او را بخواهد 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این سامورایی ژاپنی در فصل جاری موفق شده 6 گل و 4 پاس گل در 25 بازی که به میدان رفته را به نام خود ثبت کند، اما مهمتر از گلزنی، نقش ویژه‌ایست که کوبو در خط مقدم سوسیداد دارد و اغلب حمله‌ها و موقعیت‌های گلزنی این تیم از کوبو شروع می‌شوند و همین باعث شده که رئال سوسیداد به عنوان تیم صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا به دور بعدی صعود کند و در کوپا دل ری هم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب بیاید. 

1369