مسیریابی زیرکانه لوکاکو برای پیوستن به لیگ عربستان

مسیریابی زیرکانه لوکاکو برای پیوستن به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، بازیکن قرضی رم معتقد است که لیگ حرفه‌ای عربستان می تواند به "بهترین" لیگ جهان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو علیرغم به ثمر رساندن 15 گل در 26 بازی برای رم، به نظر می‌رسد برای انتقال به لیگ برتر عربستان اشتیاق دارد. این بازیکن 30 ساله بلژیکی راه خود را برای نقل مکان به عربستان باز کرده و حتی تا آنجا پیش رفته که می‌گوید این لیگ می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور در سراسر کره زمین بی‌رقیب باشد.

لوکاکو پس از به ثمر رساندن گل برتری در بازی دوستانه مقابل الشباب عربستان، اذعان کرد: "در دو سال آینده اگر این لیگ بهترین نباشد، اما به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل می شود. باشگاه‌ها تلاش زیادی می‌کنند تا بازیکنان بزرگ را به عربستان بیاورند. در نتیجه، تیم‌ها و کیفیت فوتبال به طور قابل توجهی بهبود می یابند." وقتی از او پرسیده شد که آیا هواداران می توانند انتظار داشته باشند که مهاجم سابق منچستریونایتد را دوباره در عربستان سعودی ببینند یا خیر، چشمکی زد و پاسخ داد: "مطمئنا".

لوکاکو به صورت قرضی یک فصل را برای رم به میدان خواهد رفت، بنابراین بعید است تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات ژانویه باز است، به یک تیم عربستانی بپیوندد. با این حال، زمانی که او در تابستان به جمع آبی‌های لندن برمی‌گردد، ممکن است اتفاق جالبی در آینده رخ دهد، به‌ویژه که چلسی در تلاش است تا تعادل را با بازی جوانمردانه مالی حفظ کند.

1369