خیابانی بی‌خیالِ بیرانوند نمی‌شود؛ شبکه KBS کره جنوبی مالزی را شکست می‌داد!

خیابانی بی‌خیالِ بیرانوند نمی‌شود؛ شبکه KBS کره جنوبی مالزی را شکست می‌داد!

پایگاه خبری فوتبالی– تساوی کره جنوبی در مقابل مالزی در ویژه برنامه شبکه ورزش بازتاب جالبی داشت. 

به گزارش فوتبالی، امروز و ساعتی پیش در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 تیم ملی مالزی موفق شد کره جنوبی را با تساوی 3 بر 3 متوقف کند. 

با این تساوی کره جنوبی صدرنشینی گروهش را از دست داد اما از بازی با ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی هم فرار کرد. حالا کره جنوبی به احتمال زیاد باید در مرحله یک هشتم نهایی با عربستان بازی کند. 

این بازی از طریق شبکه 3 تلویزیون پخش شد اما آنقدر جذاب بود و در نمودار مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا تغییر ایجاد کرد که در ویژه برنامه شبکه ورزش یعنی جام آسیا 2023 هم به شکلی ویژه به آن پرداخته شد. 

در این برنامه که با حضور جواد خیابانی، مهدی توتونچی و خداداد عزیزی اجرا می‌شود خیابانی اعتقاد داشت که کره جنوبی عامدانه مقابل مالزی به پیروزی نرسید تا در مرحله بعدی به ژاپن نخورد.  

اما خداداد چنین عقیده‌ای نداشت و معتقد بود این تساوی غیر منتظره از اتفاقات مهم و جذاب جام ملت‌های آسیا بود. اما خیابانی بعد از صحبت‌های خداداد تحلیل عجیبی و طعنه‌‌آمیزی در این باره ارائه داد. 

او گفت: «نمی‌توانم درباره تیم مالزی بد بگویم. مالزی شجاعانه بازی کرد و 3 گل به کره جنوبی زد.» خیابانی به اینجا که رسید ابتدا سعی کرد سکوت کند و چیزی نگوید اما انگار ناگهان به یاد شوخی عجیبش با نتیجه بازی تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ افتاد. 

او بعد از چند ثانیه مکث گفت: «الان می‌توانم یک جمله بگویم. اگر بر و بچه‌های استودیوی KBS کره جنوبی جمع می‌شدند مالزی را شکست می‌دادند.» این جمله خیابانی با خنده توتونچی مواجه شد که انگار متوجه شوخی خیابانی شده بود.

واکنش جواد خیابانی به بازی کره جنوبی - مالزی

خیابانی دو شب پیش در انتقاد از بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ گفته بود: «امیدواریم که فقط یک حادثه بوده باشد. دفاع ما در بازی با هنگ گنگ بازی‌سازی نمی‌کرد. وقت‌کشی می‌کرد. این تلخ است. اگر من، مهدی توتونچی و مهمان‌های برنامه و بچه‌های پشت صحنه تیم تشکیل می‌دادیم 4 گل به هنگ کنگ می‌زدیم!» 

این صحبت خیابانی باعث ناراحتی بازیکنان تیم ملی ایران شده بود و علیرضا بیرانوند که دیشب به صورت تصویری با برنامه فوتبال برتر شبکه 3 مصاحبه می‌کرد به خیابانی اعتراض کرد.  

بیرانوند گفت: «انتظار نداشتم مجری بگوید اگر ما با چند نفر از بچه‌های پشت صحنه جمع می‌شدیم و گرم می‌کردیم هنگ کنگ را می‌بردیم! با این حرف‌ها شخصیت تیم ملی و بازیکنان کوچک شد.» 

بعد از ابراز دلخوری بیرانوند و سایر بازیکنان از خیابانی انتظار می‌رفت او از بر و بچه‌های تیم ملی عذرخواهی و دلجویی کند اما خیابانی نه تنها این کار را نکرد بلکه همان شوخی را به نوع دیگری تکرار کرد. حالا باید دید واکنش بیرانوند و بازیکنان تیم ملی ایران به خیابانی چیست.

1359