گوستاوو و احتمال بازگشت به تنظیمات قربان بردیف!

گوستاوو و احتمال بازگشت به تنظیمات قربان بردیف!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد گوستاوو واگنین مجبور به تغییر پست خود در نیم فصل دوم شود.

به گزارش فوتبالی، گوستاوو یکی از بازیکنان خارجی تراکتور است که دومین فصل حضور خود در تبریز را پشت سر می‌گذارد. هافبک برزیلی در نیم فصل سپری شده موفق به ثمر رساندن ۳ گل برای تی‌تی‌ها شده و یک پاس گل هم ارسال کرده تا عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد.

گوستاوو که از خریدهای قربان بردیف برای تراکتور است، در دوران حضور این سرمربی بیشتر به عنوان وینگر راست به میدان می‌رفت ولی با حضور پاکو خمز تغییر پست داده و در پست هافبک توسط سرمربی اسپانیایی به کار گرفته شد.

با این وجود احتمال دارد این بازیکن ۳۲ ساله برزیلی در نیم فصل دوم باتوجه به مصدومیت محمد قنبری با تغییر پست مواجه شده و به پست وینگر راست نقل مکان کند؛ پستی که گوستاوو تطابق‌پذیری بیشتری هم با آن دارد و ببشتر دوران فوتبالی خود را آنجا بازی کرده است.

آمار گوستاوو به عنوان وینگر راست جالب توجه است. وی در ۱۰۰ بازی خود در پست وینگر راست آمار ۳۱ گل زده و ۱۵ پاس گل را داراست و به عنوان یک هافبک هجومی ۵۶ بازی انجام داده که حاصل کار ثبت ۹ گل و ارسال ۵ پاس گل است.

البته شنیده می‌شود تی‌تی‌ها با وجود جذب سجاد آشوری و در اختیار داشتن چندین بازیکن که توانایی بازی در پست وینگر را دارند، با نظر پاکو خمز همچنان به دنبال جذب یک وینگر دیگر هم هستند و باید دید موفق به خرید گزینه مورد نظر خود خواهند شد یا نه.

1997