جام جهانی فوتبال ساحلی| مهاجم اسپانیا: ایران جزو بهترین تیم‌های جهان است

جام جهانی فوتبال ساحلی| مهاجم اسپانیا: ایران جزو بهترین تیم‌های جهان است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی اسپانیا در پاسخ به فیفا گفت: ایرانی‌ها سیستمی دارند که بسیار پیشرفته‌تر از هر تیم دیگری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چیکی اردیل در خصوص گروه B رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی به سایت فیفا گفتما بازی مقابل ایران را در اولویت اول گذاشتیم و من صادقانه معتقدم که آنها محبوبیت زیادی این جام جهانی دارند. ایران در چند سال گذشته یک تیم بسیار تاکتیکی و فیزیکی بوده است. من فکر میکنم که آنها جزو بهترینهای جهان هستند، با ترکیب داخل و خارج زمین و انجام تعویضهای زیاد، تیم واقعاً سختی هستند، اما آنها قابل شکست هستند و من مطمئن هستم که بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

وی افزود: تنها معیاری که برای تاهیتی داریم آخرین جام جهانی است، زیرا آن‌‌ها در حال حاضر مسابقه نمیدهند و نمی دانیم که چقدر خوب خواهند بود. ما میدانیم که تاهیتی تیم فوق العاده ای هستند، اما اطلاعی از ترکیب آنها در دسترس نیست. کار سختی خواهد بود و ما باید مراقب آنها باشیم، چرا که آنها دو بار نایب قهرمان دنیا شدندتاهیتی و ایران شبیهترین تیمها هستند، اما ایرانیها سیستمی دارند که بسیار پیشرفتهتر از هر تیم دیگری است. یک و دو آنها دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر تیمها در جهان است.

7474