واکنش ملی‌پوشان به اماراتی‌ها، به تمرین تراکتور هم کشیده شد

واکنش ملی‌پوشان به اماراتی‌ها، به تمرین تراکتور هم کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی- واکنش بازیکنان تیم ملی برای هواداران اماراتی به تمرین تراکتور هم کشیده شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در دیداری که توپ و میدان را در اختیار داشت با نتیجه ۲ بر ۱ از سد امارات گذشت تا به عنوان تیم صدرنشین گروه خود راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا شود.

اما یکی از نکات جالب توجه این بازی پاسخ بازیکنان تیم ملی به کری‌خوانی هواداران اماراتی پیش از بازی بود. هوادرانی که مدعی بودند اشک تیم ملی را درخواهند آورد ولی در نهایت این تیم ملی بود که بازی را به نفع خود به پایان رساند تا سردار آزمون و تنی چند از بازیکنان با حرکات دست خود مقابل چشمانشان پاسخ دندان شکنی به این کری هواداری داده باشند.

این حرکت آزمون که حتی به سکوهای ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی دوحه هم رسید و هواداران تیم ملی هم چنین حرکتی را انجام می‌دادند، به تمرین تراکتور هم کشیده شده و در خوشحالی دسته جمعی تی‌تی‌ها در پایان انجام جلسه تمرینی خود در روز نهم اردوی آنتالیا دیده می‌شود.

در این تصویر دسته‌جمعی بازیکنان تراکتور در حال خوشحالی هستند و یکی از بازیکنان این تیم یعنی محمدرضا شکیب‌خو هافبک جوان قرمزها در حال انجام حرکت دست آزمون بعد از گلزنی دیده می‌شود تا کری به اماراتی‌ها همچنان بین فوتبالی‌ها بحثی داغ باشد.

1997