مهاجم سابق آرسنال به تیم دسته دومی ترکیه پیوست

مهاجم سابق آرسنال به تیم دسته دومی ترکیه پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولاس آنلکا با تیمی جدید قرارداد بست.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق فوتبال فرانسه که تجربه حضور در تیم هایی نظیر رئال مادرید، چلسی، آرسنال، منچسترسیتی و پی اس جی را دارد، با باشگاه عمرانیه اسپور در لیگ دسته دوی ترکیه قرارداد بست.

البته آنلکا در سال 2015 از بازی کردن بازنشسته شده است بلکه قرار است که به عنوان مدیر اجرایی در باشگاه ترکیه ای نقش آفرینی کند. در حال حاضر عمرانیه اسپور در تلاش است تا به لیگ دسته سه ترکیه سقوط نکند!

آنلکا تجربه فعالیت در نقش های مدیریتی در باشگاه پی اس جی را داشته است اما حالا تصمیم گرفته که تجربه ای جدید را در فوتبال ترکیه کسب کند. عمرانیه اسپور فصل گذشته برای اولین بار در تاریخش در لیگ دسته اول ترکیه حضور پیدا کرد اما خیلی سریع سقوط کردند و حالا باید تلاش کنند تا در ابتدا به لیگ دسته سه سقوط نکنند و بعد از آن  برای بازگشت به سوپرلیگ ترکیه بجنگند!

نیکولاس آنلکا یکی از بهترین مهاجمان سالهای اخیر فوتبال فرانسه به شمار می رود که قدرت تمام کنندگی او خیلی ها را شیفته خود کرده بود. البته او در دوران فوتبالش حاشیه های زیادی داشت و به خاطر  جنجال هایش توفیق چندانی کسب نکرد. آنلکا در سال 2015 در باشگاه بمبئی سیتی از فوتبال بازنشسته شد. 

4125