رسمی؛ مسی جدید به منچسترسیتی پیوست

رسمی؛ مسی جدید به منچسترسیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی رسما از اولین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رونمایی کرد و همان طور که پیش بینی می شد، کلودیو اچوری پدیده آرژانتینی از ریورپلاته به تیم پپ گواردیولا پیوست.

به گزارش فوتبالی، سیتی یکی از مشتریان پرشمار این بازیکن 18 ساله بود و حالا سیتی برای خرید این بازیکن با مبلغ 12.5 میلیون پوند به توافق رسیده است. اچوری تا سال 2028 با منچسترسیتی قرارداد بست هر چند که مشابه اتفاقی که برای هموطنش خولیان آلوارز رخ داد، تا پایان سال 2024 در ریورپلاته می ماند و بعد از آن به سیتی ملحق می شود. 

اچوری شش بازی در تیم بزرگسالان ریورپلاته داشته است و زیر نظر مارتین دمیکلیس بازیکن اسبق منچسترسیتی بازی می کند. این هافبک هجومی در اولین بازی خود برای تیم آرژانتینی پاس گل داد. اچوری در تیم زیر 17 سال آرژانتین نیز در جام جهانی درخشید. او در سیزده بازی در تیم نوجوانان آرژانتین، عملکرد درخشانی داشته و خوش درخشیده است. کلودیو در مسابقات جام جهانی نوجوانان به مدال برنز رسید و به سومین گلزن برتر مسابقات تبدیل شد و تجربه حضور در تمرینات تیم بزرگسالان آرژانتین را هم دارد.  بدین ترتیب او به سایر آرژانتینی های تاریخ منچسترسیتی همچون آلوارز، دمیکلیس، آگوئرو، کارلوس ته وز و پابلو زابالتا ملحق خواهد شد. 

عمر براده مدیر فوتبال سابق منچسترسیتی در خرید اچوری نقش مهمی داشت و یکی از آخرین انتقال هایش پیش از پیوستن به منچستریونایتد را با خرید پدیده آرژانتینی به سرانجام رساند. 

4125