مهاجم ایتالیایی یوونتوس بالاخره به اتلتیکو مادرید می‌رود؟

مهاجم ایتالیایی یوونتوس بالاخره به اتلتیکو مادرید می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی برای اتلتیکو مادرید بسیار شلوغ خواهد بود و هنوز تصمیم این باشگاه برای مویزه کین و آرتور فرمیرن قطعی نشده است.

به گزراش فوتبالی، باشگاه اتلتیکو مادرید روز گذشته با هوراشیو مولدوان، بازیکن راپید بخارست قرارداد رسمی امضا کرد و این بازیکن به زودی به پایتخت اسپانیا می‌آید، اما هنوز تکلیف مویزه کین و توافق او با اتلتیکویی‌ها مشخص نشده است. با وجود ابهاماتی در جدایی کین از یوونتوس، اتلتیکو مادرید در حال حاضر تمرکز کامل خود را روی مذاکره با فرمیرن گذاشته‌اند که  100٪ با این پیوستن به جمع شاگردان دیگو سیمئونه موافق است. اما قرار است مجددا در ابتدای هفته آینده مذاکره و اقدام درباره مویزه کین را از سر بگیرد و انتقال این بازیکن از یوونتوس به متروپولیتانو را نهایی کند.

کین به عنوان جایگزینی برای آنخل کوریا که آینده نامعلومی در اتلتیکو داشت، در نظر گرفته شده بود. این بازیکن آرژانتینی به شدت مشتاق پیوستن به الاتحاد عربستان بوده و حتی می‌تواند جانشینی برای کریم بنزما - در صورت جدایی او از الاتحاد - هم باشد. در صورتی که انتقال مویزه کین در ابتدای هفته آینده نهایی شود و قرارداد این بازیکن با اتلتیکو به امضا برسد، باز هم به موقع برای دیدار روخی بلانکو با والنسیا در آخر هفته نمی‌رسد، اگرچه دیگو سیمئونه گزینه‌های تهاجمی کافی برای این بازی را در اختیار دارد.

1369