ملاقات هازارد با توپ‌جمع کنی که یازده سال پیش از او لگد خورد!

ملاقات هازارد با توپ‌جمع کنی که یازده سال پیش از او لگد خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد بازیکن بلژیکی با توپ جمع کنی روبرو شد که یازده سال پیش در بازی چلسی و سوانزی به او لگد زده بود!

به گزارش فوتبالی، در سال 2013 باشگاه چلسی به ولز سفر کرد تا در نیمه نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه لیبرتی به مصاف سوانزی برود. در دقیقه 80 بازی، توپ جمع کنی به نام چارلی مورگان که در آن زمان 17 سال سن داشت، تصمیم گرفت که وقت را تلف کند و مانع از آن شود که توپ به ادن هازارد برسد. بازیکن بلژیکی که معمولا شخصیت آرامی در دوران فوتبالش داشت، از این اتفاق عصبانی شد و با لگد به این توپ جمع کن ضربه زد.  بازیکن بلژیکی توسط داور اخراج شد و با سه جلسه محرومیت مواجه شد. هازارد در آن زمان عذرخواهی کرد و گفت :" توپ جمع کن به رختکن آمد و گفتگوی کوتاهی داشتیم. من عذرخواهی کردم و آن بچه هم عذرخواهی کرد و پایان ماجرا. ببخشید."

حالا پس از یازده سال این زوج با هم روبرو شدند.  هازارد در پیامی در صفحه اینستاگرامش تصاویری از خودش و چارلی مونتشر کرد و نوشت:" یک نکته خوب در مورد بازنشستگی این است که می توانی با دوستان قدیمی خودت ملاقات کنی. در این یازده سال، مسیری طولانی را طی کردی دوست من."

در واقع مورگان پس از آن اتفاق به یک سرمایه گذار بسیار موفق تبدیل شد و برند نوشیدنی مخصوص خودش را تولید کرد.

4125