وقتی سوارز با گلزنی به بوفون آخرین قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ را رقم زد

وقتی سوارز با گلزنی به بوفون آخرین قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ را رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز به تازگی 37 ساله شده است و در حال حاضر بازیکن تیم اینتر میامی است اما همه می دانند که بهترین دوران لوییس سوارز مربوط به زمانی است که در بارسلونا حضور داشت.

به گزارش فوتبالی ، لوییس سوارز بین سال های 2014 تا 2020 میلادی بازیکن تیم بارسلونا بود. سوارز در فصل 2014/15 که اولین فصل حضورش در بارسلونا بود موفق شد سه جام به دست بیاورد و فاتح سه گانه شود. در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15، بارسلونا و یوونتوس به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا در آن بازی موفق شد با نتیجه سه بر یک یوونتوس را شکست بدهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد. لوییس سوارز در آن بازی در دقیقه 68 موفق شد گل دوم بارسلونا را که گل مهمی بود به ثمر برساند.

در فصل 2014/15 با آمدن لوییس سوارز به بارسلونا، مثلث مسی، سوارز و نیمار در خط حمله بارسا شکل گرفت. این مثلث به مثلث MSN معروف شده بود. آن ها عملکرد بسیار خوبی در کنار هم داشتند. اکنون مسی و سوارز در اینتر میامی دوباره با هم هم‌تیمی شده اند.

بارسلونا برای آخرین بار تا به امروز در فصل 2014/15 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و باید دید که دوباره چه زمانی موفق می شود در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

1470